بهترین گزینه برای دورکاری

دورکاری و تلفن اینترنتی

روز به روز شاهد پیشرفت فناوری و ارتباطات در سطح جهانی هستیم. این گسترش ارتباطات در زندگی امروزی ما تاثیرات مثبتی ایجاد کرده است. وجود این تکنولوژی باعث آسان تر شدن ارتباط و انجام کار ها شده است. امروزه افراد زیادی از مشاغل مجازی به درآمدهای خوبی دست پیدا کرده اند.

فضای مجازی بستری را فراهم کرده که بتوانید به راحتی محصولی را به فروش برسانید یا خدماتی را ارائه کنید بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی با افراد بیشتری می توانید ارتباط داشته باشید. در مجموع، این آسانی در کسب و کار باعث به وجود آمدن اصطلاحی به نام دورکاری شده است.

برای راحتی شما دوست عزیز پادکست مربوط به دورکاری آپلود شده و با گوش دادن به پادکست دیگر نیازی به مطالعه این مطلب نخواهید داشت.

 

دورکاری

دورکاری یعنی چه؟

احتمالا این اصطلاح به گوشتان خورده است. چه بسا افرادی که تا به امروز به شکل دورکار در حال انجام وظایف خود هستند.

به مشاغلی گفته می شود که کارمندان کار خود را در منزل یا از هرجای دیگری از راه دور انجام می دهند. در این شغل نیاز فیزیکی به کارمند نیست و او می تواند از خانه به وظایف کاری خود عمل کند.

کارمندان دورکار برای ارتباط با سایر همکاران و برای ارسال گزارش روزانه کاری به کار فرما از راه های ارتباطی همچون تلفن، پست الکترونیکی، نمابر و یا شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. بسیاری از افراد دارای تخصص دوست دارند در شرکت و کمپانی خاصی به انجام وظایف کاری خود برسند اما وجود محدودیت جغرافیایی این فرصت را از آنها میگیرد. از این رو برای داشتن فرصت طلایی شغلی و درآمد بیشتر به دورکاری در شغل مورد علاقه شان می پردازند.

 

دورکاری و تلفن اینترنتی

 

کرونا و دورکاری

در مجموع عوامل زیادی در ایجاد شغل مجازی دخیل بوده است. از دهه ۹۰ شمسی با افزایش آلودگی هوا در شهر تهران این واژه مورد استفاده فعالین کسب و کار قرار گرفت. اما یکی از مواردی که دورکاری بسیار به چشم آمد، دوران اپیدمی کرونا بود. می توان گفت این بیماری همه گیر و در پی آن قرنطینه شدن شهر ها در همه  جای دنیا ، به صنعت دورکاری سرعت بخشید. در ابتدای کرونا افراد بیمار در خانه مشغول به کار می شدند اما گاهی به دلیل اوج گرفتن بیماری، همه در دورکاری به سر می بردند.

طبق نظرسنجی صورت گرفته در آمریکا، ۵۷ میلیون نفر از مردم آمریکا در سال ۲۰۱۸ به دورکاری مشغول بودند. این میزان نسبت به ۴ سال قبل از این نظرسنجی حدود ۴ میلیون نفر افزایش داشته است. در واقع از هر ۳ نفر نیروی کار در آمریکا ۱ نفر به صورت دورکاری فعالیت میکند.

 

دورکاری و تلفن اینترنتی

 

انواع دورکاری

  • دسته اول : فرد به طور کامل در خانه مشغول انجام فعالیت های کاری خود می باشد. به عنوان مثال شما با شرکتی قرارداد میبندید که در ساعات اداری باید تمام وقت در اختیار این شرکت باشید. شرایط کاری افراد دورکار فرقی با افراد حاضر در محل کار ندارد.

 

  • دسته دوم : کارمند در استخدام شرکت است و فقط در بعضی از روزهای هفته به شکل دورکاری فعالیت می کند و در بقیه ی زمان ها باید در محل کار به انجام وظایف خود بپردازد.

 

  • دسته سوم : فرد به صورت پروژه ای با شرکت مورد نظر خود به فعالیت های کوچک و بزرگ خود می پردازد و به صورت فریلنسری کار میکنند.

 

تلفن اینترنتی و دورکاری

این روزها اسم تلفن اینترنتی را زیاد می شنویم. تلفنی که انتقال داده ها را برروی بستر اینترنت انجام می دهد. این تلفن تحول بزرگی در صنعت ارتباطات است. که دارای سرعت بالا تر ، صدای با کیفیت تر، مقرون به صرفه و عدم محدودیت جغرافیایی است که بسیار مورد توجه کارمندان دورکار و کارفرمایان شده است.

کارمند دورکار برای ارتباط گرفتن با همکاران نیازمند یک تلفن سریع و بدون نویز و قطعی است. همچنین کارفرمایان برای در دسترس بودن کارمندان دورکار و گرفتن گزارش روزانه از آنها نیازمند این تلفن شده اند. با روی کار آمدن تلفن اینترنتی  کمتر کسی به تلفن سنتی فکر میکند. برای صرفه جویی کردن در هزینه ها و کم کردن خرج های اضافی، ویپ بهترین گزینه محسوب می شود.

 

تلفن اینترنتی و دورکاری

سخن پایانی

در حال حاضر شغل های دورکار در دنیا بسیار موفق و پربازده تلقی می شود. کارمندی که در خانه مشغول به کار است، برای داشتن ارتباط موفق با سایر همکاران و کارفرما نیازمند یک سیستم منسجم ارتباطی دارد.

این سیستم منسجم باید رضایت طرفین را به دست آورد. خوشبختانه مرکز تلفن ابری یا همان ویپ این روزها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و بهترین گزینه برای کارمندان دورکار تلقی می شود. شما نیز می توانید برای افزایش بازدهی کسب و کار خود به تل با ما مراجعه کنید و با معرفی بهترین طرح توسط مشاوران ما آینده ی روشنی برای خود و کارمندانتان رقم بزنید.

 

تلفن اینترنتی تل با ما

 

 

ارسال دیدگاه