تلفنی با صرفه ی اقتصادی

تلفن اینترنتی با صرفه اقتصادی

 

این روزها اسم تلفن اینترنتی را زیاد می شنویم. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ از این تلفن قدرتمند استفاده می کنند. تلفنی که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر از تلفن های سنتی محسوب می شود.

از گذشته تا کنون

اولین تلفن اینترنتی در سال ۱۹۹۵ میلادی وارد بازار شد. در مقایسه با یک سیستم استاندارد امروزی کیفیت صدای پایینی داشت و بسیار گران بود. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم، تغییرات مفیدی در این تلفن ایجاد شد. کیفیت به مراتب بالاتر رفت و قیمت آن کاهش یافت. دیگر نیاز نبود برای خرید هزینه ی گزافی را متحمل شوید.

شما را دعوت می کنیم به شنیدن پادکست تلفنی با صرفه اقتصادی

تفاوت تلفن اینترنتی و تلفن سنتی

در تلفن اینترنتی انتقال داده روی بستر اینترنت اتفاق می افتد. برعکس تلفن سنتی و قدیمی که انتقال داده برروی سیم های مسی انجام می شد. تلفن قدیمی نیاز به سیم کشی های شهری و خانگی بود، چرا که تنها راه انتقال داده ها و صوت از این طریق انجام می شد.  همیشه مهاجرت از سیستم های قدیمی به سوی سیستم های جدید با امکانات پیشرفته، سخت است. اما باید این نکته را در نظر داشت، زمانی که دنیا از یک فناوری نوین استفاده میکند، قطعا به نفع آن جامعه خواهد بود. پس باید مخالفت در برابر تغییر را کنار گذاشت و با روی باز از این قابلیت استفاده کرد.

تلفن اینترنتی یک تلفن به صرفه

 

صدا را واضح تر بشنوید

گاهی با طولانی شدن خطوط انتقال سیم کشی شهری از مخابرات تا محل مورد نظر، کیفیت صدا افت کند. یا حتی به دلیل وجود سیم های برق نویز هایی بر تماس های شما ایجاد شود. در خط تلفن اینترنتی به دلیل استفاده از اینترنت پرسرعت مشکل نویز و قطعی نخواهید داشت.

 

صدای واضح با ویپ

 

هر کجا که باشید می توانید با خط تلفنتان را ببرید

زمانی که از یک خانه یا ساختمانی به جای دیگر منتقل می شدید، باید خط تلفن های خود را جا گذاشته و از خطوط تلفن ساختمان جدید استفاده می کردید. این موضوع باعث از دست رفتن بسیاری از مشتریان می شد و برای این نقل مکان باید هزینه ی تبلیغات دوباره ی کسب و کارتان را به عهده می گرفتید. خوشبختانه تلفن اینترنتی این مشکل را حل کرده و شما هر کجا که باشید با همان شماره ی ثابت شناخته می شوید.

یک خط و چندین ورودی

یک تلفن سنتی و قدیمی قادر به ایجاد یک تماس ورودی و خروجی می باشد. اگر در شرکت و کسب و کارتان تنها یک خط تلفن دارید و در حال مکالمه هستید، مشتریان پشت خط مانده ممکن است دیگر با شما تماس نگیرند. اما یک خط تلفن اینترنتی می تواند از ۵ تا ۱۵ داخلی را پشتیبانی کند. به این منظور است که هیچ یک از مشتریان پشت خط نمی مانند.یک خط و چندین ورودی

 

جلوگیری از پرداخت هزینه تجهیزات

با پیشرفت هایی که در تکنولوژی به وجود آمده تلفن های سانترال سنتی جای خود را به سانترال های مجازی داده است. یعنی شما با استفاده از یک خط بر بستر اینترنت می توانید سیستم سانترال داشته باشید. خط تلفن قدیمی دارای سیستم سانترال دارای تجهیزات گران قیمت و چندین دستگاه تلفن می باشد. اما خط تلفن اینترنتی نیازمند سرور اصلی به نام ویپ است. شما با داشتن این سرور می توانید سیستم سانترال شرکتی خود را به روز کرده و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی با تلفن اینترنتی

 

سخن پایانی

تصور می شد که به روز کردن سیستم های ارتباطی کاری پرهزینه باشد. اما امروز شاهد کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی و درآمد شرکت ها با استفاده از تلفن اینترنتی هستیم. حتی دیگر به تلفن های قدیمی هم نیاز نیست با داشتن گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر می توان تماس های باکیفیت را تجربه کرد. تل با ما همیشه سعی دارد که بهترین طرح را با توجه به نیاز برای مشتریان خود در نظر بگیرد. به لیست طرح های پیشنهادی تل با ما مراجعه کنید و یک تلفن اینترنتی با صرفه ی اقتصادی را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورید.

ارسال دیدگاه