تلفن ابری برای شهرک صنعتی

تلفن ابری برای شهرک صنعتی

شهرک صنعتی تشکیل شده از چندین کارخانه و کارگاه و شرکت است که هر کدام چندین کارمند و کارگر را در خود جای داده است. افرادی که در شهرک صنعتی مشغول به کار هستند به دلیل فاصله ی مسافتی که با مرکز شهر و امکانات آن دارند، برای ایجاد ارتباط سریع و ساده از تلفن استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه خرید تلفن ابری برای شهرک های صنعتی آشنا کنیم.

شمارا دعوت میکنم به شنیدن پادکست تلفن ابری برای شهرک صنعتی

تلفن ابریخرید تلفن ابری

این تلفن پیشرفته همان شماره ثابت را دارد با این تفاوت که بر بستر اینترنت داده های صوتی را انتقال می دهد. به سخت افزار و تجهیزات خاصی نیاز ندارد و به سادگی و با استفاده از نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد. تلفن ابری چندین سال است که جایگزین مناسبی برای تلفن های قدیمی و سنتی شده اند. بیشتر شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ به این تلفن مجازی روی آورده اند و از آن راضی هستند، زیرا حجم زیادی از نیازهای کاربران را برطرف کرده است.

 

 

سانترال مجازی برای شهرک صنعتی

در گذشته بیشتر شرکت ها در شهرک صنعتی از سیستم سانترال به شکل قدیم با استفاده از سخت افزار های بزرگ و دردسر ساز استفاده می کردند. این سیستم ها دارای یک منبع قوی بود که برای آن داخلی هایی تعریف می شد. به دلیل هزینه ی هنگفت این تلفن ها، کارفرمایان و مدیران شرکت ها به دنبال راه حل ساده تری برای کاهش هزینه و بالا بردن راندمان شرکت خود بودند.

تلفن ابری قابلیت ایجاد سانترال به صورت مجازی را دارد. بدون نیاز به سخت افزار های بزرگ و گران می توانید برای کسب و کار خود سانترال داشته باشید. در گذشته به ازای هر داخلی که به بخشی اختصاص می یافت ، باید یک دستگاه تلفن نیز خریداری می شد. اما امروزه با وجود تلفن ابری حتی نیاز به خرید دستگاه تلفن برای هر داخلی نخواهید داشت. با داشتن یک گوشی همراه هوشمند یا یک کامپیوتر یا تبلت و اینترنت پرسرعت که امروز در هر نقطه ای از کشور موجود است، می توانید تماس تلفنی برقرار کنید.

مزایای تلفن مجازی برای شهرک صنعتی

مزایای تلفن ابری برای شهرک صنعتی

از مزیت های تلفن مجازی کاهش هزینه های سخت افزاری است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. همچنین با داشتن تلفن گویا و صندوق پیام صوتی داخلی های مورد نیاز خود را تعیین کنید. اگر شما در لحظه ای به اینترنت دسترسی نداشتید با قابلیت دایورت تماس برروی شماره تماس غیر اینترنتی، تماس دریافتی داشته باشید. این تلفن دارای کیفیت صدای بسیار بالاتری نسبت به تلفن های قدیمی و سنتی دارد.فروش تلفن ابری

 

سخن پایانی

امروزه شرکت ها و کسب وکارهای مختلف برای افزایش درآمد و بازدهی کاری، نیازمند به تغییر سیستم ارتباطی خود شده اند. اگر شما نیز به فکر تغییر هستید، با مشاورین متخصص تل با ما تماس بگیرید، علاوه بر امکانات سیستم تلفن ابری پیشرفته، از پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهره مند خواهید شد.

ارسال دیدگاه