تلفن ابری و کلینیک زیبایی

تلفن ابری برای کلینیک زیبایی

در کلینیک های زیبایی علاوه بر مشتریان حضوری، افرادی برای گرفتن نوبت یا گرفتن اطلاعات به این کلینیک ها تماس می گیرند. تلفن های قدیمی و سنتی که از طریق سیم های مخابراتی داده های صوتی را انتقال می دهد، همیشه نیازهای کاربران را تامین نمی کند. به همین خاطر در کسب وکارهایی که تماس تلفنی بسیاری دارد باید از تلفن ابری استفاده کنند.

شما را دعوت میکنیم به شنیدن پادکست تلفن ابری و کلینیک زیبایی

تلفن ابری چه کمکی به کلینیک زیبایی می کند؟

به دلیل بالا بودن مشتریان تلفنی یک کلینیک زیبایی مدیریت تماس و نوبت دهی ها دچار مشکل می شود. تلفن ابری همان شماره ثابت تلفن بر پایه ی اینترنت است. با کیفیت صدای بهتر، قطعی و نویز کمتر، همچنین هزینه ی کمتر است. یعنی شما با داشتن یک تلفن ابری دیگر هزینه ی تلفن ثابت بدون امکانات را پرداخت نخواهید کرد. می توانید این تلفن پیشرفته را با شماره ای رند خریداری کنید تا در ذهن مخاطب به سادگی حضور داشته باشید و همیشه این شماره را به یاد داشته باشد. در این حالت دیگر پاسخگوی تماس های اشتباه هم نیستید. همچنین این خطوط دارای پیش شماره هستند و باعث جلب اعتماد مشتریان به شما می شود.

امکانات تلفن ابری برای کلینیک

 

مزایای تلفن ابری برای کلینیک زیبایی

حفظ مشتریان

اگر مطب شما اجاره ای باشد و زمانی مجبور به جابجایی و انتقال به نقطه ی دیگری از شهر باشید، دیگر نگران مشتریان از دست رفته ی خود نیستید. زیرا تلفن ابری با عدم محدودیت جغرافیایی این امکان را به شما می دهد تا در هرجایی با یک شماره ی مخصوص شناخته شوید. حتی اگر هنوز به محل کارتان نرسیده اید می توانید با دایورت کردن تماس برروی تلفن همراهتان، پاسخگوی مشتری باشید.

 

صرفه جویی در هزینه

شما با خرید یک تلفن ابری مالک دائم و همیشگی خواهید بود. این تلفن پیشرفته با داشتن هزینه ای کمتر از تعرفه ی مخابرات شما را در کاهش هزینه های جاری یاری می کند. همچنین به دلیل داخلی های مجازی شما نیاز به دستگاه های تلفن برای هر داخلی ندارید و به سادگی می توانید روی خط تلفن همراه نیز تماس ورودی دریافت کنید.

تلفن گویا و یادآور و صف تماس

امکان تلفن گویا برای کلینیک و ایجاد یک مسیر به سمت داخلی ها کار را بسیار آسان می کند. زیرا ممکن است در یک کلینیک زیبایی بخش های مختلفی داشته باشد. به این شکل هر مشتری با تلفن گویا به سمت هدف خود حرکت می کند.

یادآور تماس این امکان را به شما می دهد تا با مشخص کردن روز و زمان به کدام مشتری چه پیامی را ارسال کنید. اگر مشغله ی کاری دارید می توانید این کار را توسط پیام صوتی انتقال دهید. با این کار همه از شما به عنوان یک کلینیک زیبایی منسجم یاد می کنند.

صف تماس برای کلینیک بسیار مورد استفاده قرار میگیرد به خصوص در کلینیک هایی که در هنگام صحبت با مشتری شماره یک، مشتری شماره ی دو را از دست می دهند. زیرا با بوق اشغال مواجه می شود و شاید دیگر با این کلینیک تماس نگیرد. با صف تماس دیگر این مسئله دردسرساز نیست، مشتری با شنیدن یک موسیقی ملایم منتظر می ماند تا شما پاسخگوی او باشید.

خرید تلفن ابری تل با ما

سخن پایانی

این روزها با رشد علم و تکنولوژی، اینترنت نسبت به قبل دارای سرعت و کارایی بیشتر شده است. به طوری که بسیاری از کسب و کارها به دلیل داشتن اینترنت پرسرعت به تلفن های ابری با امکانات بیشتر روی آورده اند. همین امر سبب شده تا کلینیک های زیبایی نیز برای ارتقا و افزایش بازدهی و درآمد خود از این تلفن پیشرفته استفاده کنند. تل با ما می تواند شما را در انتخاب طرح مورد نظر کسب وکارتان راهنمایی کند. همچنین بعد از خرید تلفن ابری شما را تنها نمی گذارد و با پشتیبانی ۲۴ ساعته همیشه در کنار شما خواهد بود.

پشتیبانی تل با ما

ارسال دیدگاه