تلفن اینترنتی برای دفاتر بیمه

تلفن اینترنتی برای دفاتر بیمه

داشتن راه ارتباطی ساده و در حین حال پویا برای افرادی که در دفتر بیمه مشغول به کار هستند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برقراری ارتباط با تلفن های قدیمی و سنتی تمام نیازهای کاری را برطرف نمی کند به همین خاطر نیازمند تلفن های پیشرفته ی اینترنتی می شوند.

شما را دعوت میکنیم به شنیدن پادکست تلفن اینترنتی برای دفاتر بیمه

تلفن اینترنتیخرید تلفن اینترنتی

این روزها همه این تلفن شگفت انگیز را می شناسند. تلفن اینترنتی بر بستر اینترنت انتقال داده ها را انجام می دهد. نسبت به تلفن سنتی امکانات متنوع و بیشتری دارد که می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. دفاتر بیمه مهاجرت از سیستم سنتی به سیستم تلفن اینترنتی را شروع کرده اند و شاهد افزایش بازدهی در کسب وکارشان هستند.

 

مزایای تلفن اینترنتی برای دفاتر بیمه

این سیستم تلفن پیشرفته در کاهش هزینه ها شما را یاری می کند. هزینه ای که باید برای این تلفن پرداخت کنید به صورت سالیانه می باشد. کیفیت صدای خط تلفن اینترنتی بسیار بالاتر از تلفن مخابراتی می باشد. در تلفن مخابراتی به دلیل استفاده از کابل و سیم مسی که در مسافت های طولانی کشیده می شود، نویز و قطعی دارد. اما تلفن ویپ (voip) چون بر بستر اینترنت انتقال داده انجام می دهد، نویز و قطعی ندارد.

از امکاناتی که برای یک دفتر بیمه مورد استفاده قرار می گیرد تلفن گویای اینترنتی ، یادآور تماس ،  صندوق صوتی ، امکان ضبط تماس و شنود آنلاین است. با استفاده از تلفن گویا می توان مسیر حرکت مشتری را مشخص کرد.با یادآور تماس می توان در زمان مشخص، پیام خود را چه به صورت حقیقی و چه به صورت پیام صوتی به مشتری ارسال کرد. قابلیت عدم محدودیت جغرافیایی برای دفاتر بیمه بسیار مورد توجه است.

حتی اگر مجبور به انتقال و جابه جایی محل کار خود شدید، تلفن ابری با شماره ی مورد نظرتان همیشه و هر جا با شماست. این قابلیت برای افرادی که کارمند دورکار دارند نیز مناسب است. همچنین اگر دسترسی به اینترنت برای لحظه ای امکان پذیر نباشد با دایورت کردن تماس برروی خط تلفن دیگر قادر به پاسخگویی خواهید بود.

مزایای تلفن اینترنتی برای دفتر بیمه

قابلیت های مهم تلفن اینترنتی یا ویپ برای دفاتر بیمهفروش تلفن اینترنتی برای بیمه

  • قابلیت نصب روی تلفن همراه  لپ تاپ و تلفن رومیزی
  • دورکاری و مدیریت دور کار ها
  • زمانبندی تماس یا ساعت اداری برای تماس های خروجی و ورودی
  • اتصال به سی ار ام ابری
  • امکان تماس آفلاین یا تماس بدون اینترنت
  • ضبط مکالمات کارمندان
  • منشی گویا پیشرفته
  • مانیتورینگ تماس ها
  • شنود آنلاین مکالمات
  • گزارشات پیشرفته تماس (بیشتر از ۷۰ مدل گزارش)
  • نظرسنجی پایان مکالمات
  • صف تماس منعطف

سخن آخر

این روزها تلفن اینترنتی در عرصه ی نوین ارتباطات، حرف اول را می زند و می تواند به سادگی دیگر رقبا را از میدان خارج کند.مشاورین تل با ما برای انتخاب بهترین طرح مورد نیاز کسب وکارتان شما را یاری می کنند. اگر قصد خرید تلفن اینترنتی یا ویپ را دارید کافیست با ما تماس بگیرید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات ما بهره مند شوید.

ارسال دیدگاه