تلفن اینترنتی برای مشاورین املاک

خرید تلفن اینترنتی برای املاک

ایجاد حس اعتماد و ارتباط پایدار از اهداف مشاورین دفاتر املاک می باشد. در صنعت املاک بازاریابی به منظور ارائه خدمات به مشتریان املاک انجام شده و هدف آن افزایش مشتری و افزایش درآمد است. یکی از راه های ایجاد این ارتباط پایدار، تماس تلفنی است. تلفن قدیمی و سنتی دیگر پاسخگوی حجم عظیمی از تماس ها نیست، پس برای اصلی ترین راه ارتباط، تلفن اینترنتی را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد.

شما را دعوت میکنیم به شنیدن پادکست تلفن اینترنتی برای مشاورین املاک

تلفن اینترنتی چیست؟

همان شماره تلفن ثابت می باشد که به صورت اینترنتی ارائه می گردد و سیم کشی و تجهیزات گران قیمت مخابراتی ندارد. تلفن مجازی را می توان جایگزینی مناسب برای تلفن مخابراتی دانست و همچنین با این تلفن پیشرفته می‌توانید تماس دوطرفه نیز داشته باشید. تعرفه مکالمات در این خط تا ۲۰درصد ارزان تر از خطوط تلفن مخابراتی می باشد و همچنین امکان دورکاری را برای شما مهیا می کند.

خرید تلفن اینترنتی

 

مزایای تلفن اینترنتی برای املاک

تلفن اینترنتی دارای منشی گویا،  صندوق صوتی ، امکان ضبط مکالمات ، یادآور تماس و … را دارد.  می توانید با استفاده از قابلیت یادآور تماس، پیگیری و ارتباط با مشتریان را بهتر از قبل داشته باشید.اگر مشغله ی کاری شما زیاد باشد، این قابلیت می تواند با استفاده از پیام صوتی به مشتریان ارائه شود.

بازاریابی و ارتباط با مشتریان توسط خطوط شخصی پس از چند تماس مسدود شده و قابل استفاده نیست. اما خطوط اینترنتی مسدود نمی شود و تلفن ابری مشاورین املاک را در برقراری ارتباط یاری می کند. تلفن ابری به دلیل داشتن قابلیت ضبط تماس کار را برای دفاتر املاک آسان تر کرده. کارفرما با استفاده از این امکان مشخص می کند که به هر کارمند او چه میزان پورسانت تعلق می گیرد. همچنین می توان صفر تا صد یک معامله را برای یک کارمند اختصاص داد.

یکی دیگر از ویژگی های تلفن ابری این است که اگر به اینترنت در آن لحظه دسترسی نداشته باشید، می تواند تماس شما را با دایورت به تلفن همراهتان متصل کند و بدون اینترنت هم قادر به دریافت تماس از سمت مشتری باشید. تلفن اینترنتی قابل نصب برروی کامپیوتر وتبلت و گوشی تلفن همراه با اینترنت می باشد. شما با داشتن کمترین امکانات می توانید به تلفن اینترنتی دسترسی داشته و تماس برقرار کنید.

مزایای تلفن اینترنتی

سخن پایانی

اگر کسب و کار شما برای حرکت به سمت جلو و پیشرفت به تلفن اینترنتی نیاز دارد، کافیست با مشاورین متخصص تل با ما تماس بگیرید. تل با ما بهترین انتخاب را به شما معرفی کرده و با پشتیبانی ۲۴ ساعته از خدمات تلفن اینترنتی در کنار شما خواهد بود.

ارسال دیدگاه