تلفن اینترنتی برای کلینیک دندانپزشکی

تلفن اینترنتی و کلینیک دنداپزشکیروزانه تعدادی از شهروندان برای دریافت خدمات دندانپزشکی به کلینیک های سطح شهر مراجعه میکنند. معمولا در این کلینیک ها به دلیل وجود چندین دندانپزشک، زمانبندی و نوبت دهی کار دشواری به نظر می رسد. تلفن های سنتی و قدیمی همه ی نیازهای مورد توجه را برطرف نمی کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تلفن اینترنتی و کاربرد آن برای کلینیک دنداپزشکی آشنا کنیم.

شما را دعوت می کنم به شنیدن پادکست تلفن اینترنتی برای کلینیک دندانپزشکی

 

تلفن اینترنتی چه کمکی به کلینیک دندانپزشکی می کند؟

سیستم نوبت دهی متصل به تلفن اینترنتی یا ویپ بسیار منسجم و هدفمند عمل میکند. برای مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان یک خط منظم ایجاد کرده و اعلام وقت پذیرش خودکار دارد. این امکان خستگی کمتری را برای کارمندان و مراجعین به همراه دارد. ممکن است در یک کلینیک دندان پزشکی بالای ۱۰ دندانپزشک حضور داشته باشند. برای هر پزشک نیاز به یک منشی نیست.

با استفاده از یادآور تماس و داخلی های اختصاصی، نوبت ها به سادگی تنظیم و یادآوری خواهد شد. این تلفن پیشرفته دارای کیفیت صدای بهتر و بدون نویز و قطعی می باشد. از مهمترین امکانات تلفن اینترنتی کاهش هزینه هاست. یعنی تعرفه ی تلفنی که انتقال صوت را بر بستر اینترنت انجام می دهد پایین تر از تلفن مخابراتی است. یکی از دغدغه‌های بزرگ مدیران در زمان جابجایی محل کار، قطعی تلفن و از دست دادن تماس‌های ورودی کلینیک است.

این مسئله باعث از دست دادن مراجعه کنندگان نیز می شود. اما اگر از تلفن اینترنتی استفاده شود، عدم محدودیت جغرافیایی به شما کمک می کند تا مراجعه کنندگان را حفظ کنید و در موارد اضطراری قطع اینترنت با دایورت خط اینترنتی به تلفن همراه پاسخگوی تماس باشید حتی بدون اینترنت. شما با خرید خط تلفن مجازی مالک دائم هستید و شماره ی شما در ذهن  مراجعه کنندگان همیشه هست.

خرید تلفن اینترنتی برای کلینیک دنداپزشکی

مزایای تلفن اینترنتی برای کلینیک دندانپزشکیمزیت تلفن مجازی برای کلینیک دنداپزشکی

۱- یک خط تلفن ثابت اینترنتی با شماره ی ۸ رقمی خواهید داشت.

۲- مالک دائمی خط خریداری شده هستید.

۳- کیفیت صدای بهتری خواهید داشت.

۴- تلفن گویا اینترنتی دارید.

۵- هزینه ی کمتری نسبت به تلفن ثابت مخابراتی پرداخت می کنید.

۶- به تعداد نیازتان داخلی مجازی دارید.

۷- یادآور تماس برای یادآوری نوبت ها به مراجعه کنندگان خواهید داشت.

سخن پایانی

پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی در زمینه ی ارتباطات ، باعث به وجود آمدن این تلفن قدرتمند شده است. تلفن اینترنتی بسیار مورد توجه کسب وکارها به خصوص کلینیک های دندانپزشکی قرار گرفته است و این موضوع باعث شده تا تل با ما نیز همواره در تلاش برای ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان باشد. اگر برای پیشرفت و ارتقای کلینیک دندانپزشکی خود نیاز به این تلفن مجازی داشتید با مشاوران تل با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه