تلفن اینترنتی و دفاتر وکالت

تلفن اینترنتی و دفاتر وکالت

در عرصه ی نوین ارتباطات، نام تلفن اینترنتی می درخشد. این تلفن پیشرفته تا کنون با رضایت کاربران همراه بوده است. به این معنی است که کسب و کارهای مختلف به سمت تلفن اینترنتی در حال مهاجرت هستند. به خصوص دفاتر وکالت که برای ارتباط تلفنی خود از این تلفن مجازی استفاده میکنند.

شما را دعوت میکنم به شنیدن پادکست تلفن اینترنتی و دفاتر وکالت

 

تلفن اینترنتی چه کمکی به دفاتر وکالت می کند؟

تلفن اینترنتی همانطور که از نامش پیداست با اینترنت سروکار دارد. این تلفن انتقال داده های صوتی را بر بستر اینترنت جابجا می کند. تلفن های مخابراتی انتقال داده ها را با سیم های مسی انجام می داد. به دلیل طولانی شدن مسافت کشیده شدن سیم های مسی، صدای تلفن دارای نویز و گاها باعث قطعی می شد. اما در تلفن اینترنتی به دلیل استفاده از اینترنت صدای با کیفیت و به مراتب پایدار تر را می شنویم. همچنین تلفن مجازی دارای تلفن گویا اینترنتی است که مسیر حرکت تماس گیرندگان را مشخص می کند.

ویژگی عدم محدودیت جغرافیایی بسیار مورد علاقه ی کاربران است. زیرا دیگر نگران از دست دادن مشتریان نیستند و نیازی به تغییر شماره ی تلفن در کارت ویزیت خود ندارند. با خرید یک خط voip مالک دائمی و همیشگی خواهید بود. همچنین در صورتی که در محل کار نباشید هم قادر به دریافت تماس از سوی مشتری هستید.

شما با خرید پنل مشاوره تلفنی از مشتریان خود با توجه به زمان صرف شده حق مشاوره دریافت کنید. همچنین قادر به گزارشگیری از روند پرونده هستید. بررسی روند پرونده در اتمام کار و تسویه حساب با مشتری بسیار موثر خواهد بود.

با قابلیت یادآور تماس  میتوان برای تمدید قرارداد و یادآوری روز های مهم با موکل تماس گرفت و او را مطلع کرد.این ویژگی در صورت داشتن مشغله ی کاری توسط پیام صوتی به شخص ارسال می شود.

خرید تلفن مجازی برای دفتر وکالت

مزایای تلفن اینترنتی برای دفاتر وکالت

۱-دارای تلفن گویا و منشی پیشرفته  است.

۲-صندوق صوتی و نظرسنجی دارد.

۳-کنفرانس تلفنی قابل برگزاری می باشد.

۴-تعریف ساعت اداری دارد.

۵-می توانید تماس را انتقال دهید.

۶-می توانید برای کارمندانتان سطج دسترسی تعیین کنید.

فروش تلفن اینترنتی برای وکیل

سخن پایانی

اگر شما نیز برای ارتقا و افزایش بازدهی کسب وکار خود به تلفن اینترنتی نیاز دارید. با مشاوران تل با ما تماس بگیرید و از امکانات متنوع آن بهره مند شوید. این تلفن پیشرفته می تواند توقع شما را از تلفن بالا ببرد. تل با ما برای خدماتش پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و در کنار شما خوهد بود.

ارسال دیدگاه