خرید خط تلفن ثابت اینترنتی قم (VOIP)

خرید خط تلفن اینترنتی قم

تلفن اینترنتی قم با کد ۰۲۵ ارئه می شود و سر شماره ۹۱۰۱ و۹۱۰۹ و۹۱۳۰ می باشد.

به عنوان مثال برای استان قم شماره تماس گیرنده به شکل  ****۰۲۵۹۱۰۱ می شود. لیست شماره ها بعد از تماس تلفنی و مشاوره برای مشتریان ارسال خواهد شد و ۴ رقم آخر به صورت کاملا انتخابی است. اگر قصد خرید یا آشنایی با خط ثابت تلفن اینترنتی در استان قم را دارید در این مقاله همراه تل با ما باشید.

تلفن اینترنتی تل با ما در قم​

تل با ما به عنوان قدرتمند ترین ارائه دهنده ی ویپ و تلفن ابری در ایران به شما این امکان را می دهد تا تلفن اینترنتی خود را با پیش شماره مخصوص استان قم تهیه کنید. فرقی نمی کند در کدام شهر استان قم ساکن هستید، می توانید به راحتی و بدون انجام مراحل اداری طاقت فرسا، تلفن اینترنتی خود را توسط متخصصین تل با ما در کمتر از دو روز کاری نصب و راه اندازی کنید.

برای دریافت لیست خطوط با پیش شماره ی استان قم (۰۲۵) و همچنین مشاوره رایگان از متخصصین “تل با ما” تماس بگیرید.

تلفن ابری تل​ با ما

تل با ما از اولین ارائه دهندگان سرویس تلفن ابری در ایران کار خود را آغاز نمود و باعث افتخار است که تاکنون به بیش از ۳۰۰۰ شخص حقیقی و حقوقی سرویس ارائه داده است. اگر شما هم به عنوان یک شرکت یا استارت آپ به دنبال راهی برای پیشرفت ارتباطات در کسب و کارتان هستید، با مشاوران ما در تل با ما تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما بهترین سرویس را به شما ارائه دهد.

۰۲۱۹۱۰۹۷۰۷۵

 

مزایای تلفن ابری و اینترنتی تل با ما

  • خط تلفن رایگان : با خرید هر کدام از سرویس های تل با ما یک خط تلفن اینترنتی رایگان به شما تقدیم می گردد.
  • تنظیم ساعت اداری : می توانید با تنظیم ساعت اداری مشتریانی که خارج از ساعت اداری با شما تماس گرفتند اعلام کنید که پیغام صوتی بگذارند.
  • دایورت رایگان : اگر یکی از داخلی های شما به هر دلیلی پاسخگو نبود ( اتمام ساعت اداری ، مرخصی بودن ، قطع بدن اینترنت یا هر دلیلی ) میتوانید تماس را به شماره همراه یا ثابتی که مدنظر دارید دایورت کنید .
  • انتقال تماس : داخلی ها می توانند برای پاسخگویی بهتر و رفع نیاز تماس گیرنده تماس را بین خود انتقال دهند تا بهترین پاسخ را به تماس گیرنده دهند .
  • کنفرانس تلفنی : افراد داخل مجموعه می توانند به صورت تلفنی با هم تعامل داشته باشند
  • گزارشگیری پیشرفته : بیش از هفتاد نوع گزارش جهت برسی ریز به ریز تماس ها و کارمندان دورکار و شاغل در محل کار.
  • نظر سنجی : در پایان مکالمه از تماس گیرنده درخواست می شود به پاسخگویی اپراتور امتیاز دهد .

 

خرید تلفن ابری تل با ما

برای دیدن بقیه امکانات تلفن اینترنتی و ابری تل با ما به سایت تل با ما مراجعه کنید.

مرکز تلفن ابری

ارسال دیدگاه