خرید شماره ابری

خرید شماره ابری

خرید شماره ابری تل با ما

در این مقاله قصد داریم در رابطه با شماره تلفن ابری و نحوه خرید آن توضیح دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

خرید شماره ابری

 

خرید خط تلفن ابری

به شماره تلفن های ثابت که در بستر شبکه ارائه می شوند تلفن ابری گفته میشود. این خطوط نیازمند اتصال از طریق اینترنت را دارند. شما می توانید خط تلفن ثابت مجموعه خود را به صورت ابری راه اندازی کنید.

انواع شماره تلفن های ثابت در ایران

امروزه علاوه بر شرکت مخابرات شرکت های خصوصی دیگر مانند آسیاتک و پیشگامان و … نیز خطوط ثابت ارائه می دهند که هر یک دارای پیش شماره جدا مربوط به شرکت ارائه دهنده دارند. بعنوان مثال پیش شماره شرکت های اینترنتی با ۹ شروع می شوند اما هر یک دارای ۴ رقم ثابت و ۴ رقم قابل انتخاب می باشند و ارقام دیگر مربوط به شرکت مخابرات میباشد.

اما شما می توانید تمامی خطوط ثابت اینترنتی خود را به صورت ابری راه اندازی کنید.

در صورتی که خط تلفن ابری تهیه کنید دیگر شما نیازمند سخت افزاری در محل نمی باشید و تمامی سخت افزار های مورد نیاز سمت شرکت تل با ما میباشد.

شماره تلفن اینترنتی و ابری

شماره تلفن های ثابتی که دارای ۸ رقم می باشند و ۴ رقم آنها مربوط به شرکت اراه دهنده مانند آسیاتک(۹۱۰۱ و ۹۱۳۰)، پیشگامان(۹۱۰۹) و … می باشند و ۴ رقم بعد به انتخاب مشتریان می باشد. این خطوط دارای مالکیت همیشگی میباشد. همچنین این خطوط به دلیل امکانات سازمانی ( منشی تلفنی گویا، تعداد نامحدود داخلی، ساعت اداری و …) و امکان چندین تماس همزمان بدون اشغال شدن خط مناسب برای شرکت ها و سازمان ها می باشند.

خرید شماره ابری ارزان

خطوط اینترنتی دارای قیمت بسیار مناسب می باشند در صورتی که شما برای سازمان خود از خطوط مخابراتی و از روش سانترال استفاده میکنید به راحتی می توانید هزینه های خود را مقایسه کنید. برای خرید شماره تلفن های ابری شما تنها هزینه نصب و راه اندازی و هزینه سرور را پرداخت میکنید. اگر قصد خرید شماره تلفن ابری از مجموعه تل با ما داشته باشید یک خط تلفن اینترنتی به انتخاب مشتری عزیز با مالکیت همیشگی حتی در صورت عدم همکاری خواهید داشت.

مزایای استفاده از شماره ابری

از مهم ترین ویژگی ها و مزایای استفاده از شماره ابری استفاده از اینترنت ساده و بدون نیاز به اینترنت خاص می باشد.

بر روی خطوط ابری شما میتوانید امکانات بسیاری داشته باشید. مانند منشی تلفنی گویا، ساعت اداری، نظرسنجی و…

هزینه های مربوط به استخدام منشی تلفنی و … کاهش میابد.

دیگر نگران اشتباهاتی مثل اتصال اشتباه به اپراتورها نخواهید بود و اشخاص بعد از برقراری تماس می توانند بعد از شنیدن صدای منشی تلفنی بخش مد نظر خود را شماره گیری کنند.

نیازمند محیط خاصی برای شرکت ندارید و می توانید از راه دور پاسخگو تماس ها باشید.

این روش مناسب برای دورکاری می باشد و اگر همکار دورکاری دارید می توانند از این روش به تماس ها پاسخ دهند.

می توانید اپراتورهای دورکار خود را به صورت گزارشگیری آنلاین یا شنود آنلاین مکالمات زیر نظر داشته باشید.

همچنین با امکان ضبط مکالمه می توانید مکالمات اپراتورهای دورکار با مشتریان را گوش کنید.

شما می توانید امکانی را قرار دهید که اگر طی بازه زمانی خاصی به عنوان ۵ ثانیه پاسخگو تماس در بستر شبکه نبودید تماس به سمت شماره تلفن همراه شما فروارد گردد.

دغدغه ای برای جابجایی محل کار و از دست دادن تماس ها برای حتی لحظه ای نخواهید داشت.

شماره ابری رایگان

همانطور که اشاره شد در صورتی که قصد خرید شماره ابری دارید می توانید از همکاران بخش فروش تیم تل با ما بخواهید تا لیست خطوط را برای شما ارسال کنند. یا اگر شماره خاصی مد نظر دارید برای شما استعلام بگیرند. هزینه خطوط از شما گرفته نخواهد شد و شما میتوانید یک شماره تلفن ثابت به صورت همیشگی با مالکیت به صورت کاملا رایگان داشته باشید.

روش های استفاده از خطوط ابری
  • استفاده به صورت اینترنتی و با نرم افزار بر روی لب تاپ
  • به صورت اینترنتی و با اپلیکیشن بر روی گوشی همراه
  • استفاده از گوشی های رومیزی آی پی فون

 

در صورت نیاز به مشاوره یا خرید میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۷۰۷۵ تماس بگیرید تیم تل با ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما خواهند بود.

حهت مشاهده لیست پلن ها و اطلاعات تکمیلی بر روی لینک زیر کلیک کنید

تلفن ابری

ارسال دیدگاه