شرایط راه اندازی مرکز تلفن ابری و نیاز مندی ها و امکانات آن

شرایط راه اندازی مرکز تلفن ابری و نیاز مندی ها و امکانات آن

شرایط راه اندازی مرکز تلفن ابری و نیاز مندی ها و امکانات آن بررسی خواهیم کرد

شرایط راه اندازی مرکز تلفن ابری و نیاز مندی ها و امکانات آن

شرایط راه اندازی مرکز تلفن ابری و نیاز مندی ها و امکانات آن

در این مقاله قصد داریم در رابطه با مرکز تلفن ابری و شماره تلفن های اینترنتی  و نحوه راه اندازی خطوط توضیحات را برای شما شرح دهیم در ادامه با ما همراه باشید .

برای راه اندازی مرکز تلفن ابری شما نیازمند یه شماره تلفن هستید که میتوانید شماره تلفن خود را داشته باشید و بر روی آن مرکز تلفن راه اندازی کنید و یا ممکن است شماره نیز مد نظر شما باشید که به شما پیشنهاد میشود شماره تلفن اینترنتی خریداری نمایید در ادامه به دلایل اینکه چرا شماره تلفن اینترنتی خریداری نمایید میپردازیم .

شماره تلفن اینترنتی در واقع همان شماره تلفن های ثابت ۸ رقمی میباشد که دارای مالکیت همیشگی میباشند و همچنین نیازمند به سیم کشی نیستند به همین دلیل شما میتوانید در هر نقطه ای از این خطوط استفاده کنید یعنی قابلیت جابجایی جغرافیایی را دارند در صورت اجاره ای بودن دفتر کار شما میتوانید این خطوط را همیشه در اختیار داشته باشید بر روی این خطوط شما میتوانید امکانات سازمانی را قرار دهید نظیر تا ۵ هزار داخلی، منشی گویا، صف تماس، ضبط مکالمه و ….

امروزه حتی کسب و کار های کوچک نیز از این سیستم استفاده میکنند و همچنین اگر شما مجموعه ای تازه کار دارید میتوانید از تخفیف های ویژه ای که تل با ما در اختیار شما قرار میدهد استفاده نمایید .

شرایط راه اندازی مرکز تلفن ابری

شما با قرار دادن مرکز تلفن ابری میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید .

با بهره‌ گیری از مرکز تلفن مبتنی بر ابر، هزینه‌ های نصب، تعمیر و نگهداری سیستم ‌های تلفن سنتی حذف می‌ شود، همچنین نیاز به خرید تجهیزات گران ‌قیمت، سخت ‌افزار، نرم ‌افزار و انجام سیم ‌کشی و همچنین حضور نیروی انسانی فنی مستقر در سازمان از بین می ‌رود. پشتیبانی و نگهداری این سیستم و تمامی کارها جهت امکان ‌سنجی، نصب و راه ‌اندازی به عهده‌ متخصصین ارائه ‌دهنده این سرویس است که تل با ما به صورت ۲۴ ساعته در تمامی ایام سال حتی در تعطیلات پاسخگو شما خواهد بود در نتیجه هزینه ها از قبل مشخص شده و برای شرکت و سازمان هزینه‌ غیر قابل‌ پیش‌ بینی پیش نخواهد آمد.

۶۶ درصد از سازمان‌ هایی که در IDC بررسی شده‌ اند، صرفه ‌جویی در هزینه ‌ها را به ‌عنوان یکی از ۵ مزیت اصلی انتخاب مرکز تماس مبتنی بر ابر معرفی کرده ‌اند.

پایداری مرکز تلفن ابری

۸۶ درصد شرکت‌ ها و سازمان‌ ها اذعان داشتند که حاضرند پول بیشتری برای تجهیز کردن مرکز تلفن خود بپردازند اما متحمل قطعی نشوند. آنچه واضح است این است مرکز تلفن یک سازمان و یا شرکت، مهم‌ ترین کانال ارتباط با مشتریان است و در عدم دسترسی و قطعی می‌ تواند روی حس اعتماد مشترک به کسب ‌و کار تاثیر مستقیم داشته باشد. مرکز تلفن ابری با تضمین پایداری مرکز تلفن تا ۹۹٫۹% موجب رضایت مشترکین با پشتیبانی بدون وقفه می ‌شود.

مرکز تلفن ابری نیازی به تجهیزات ندارد

خرید، راه ‌اندازی و نگهداری از تجهیزات علاوه بر تاثیر بر افزایش هزینه‌ های یک کسب ‌و کار، برای تیم IT نیز وقت‌ گیر است. در بسیاری از موارد، مدیریت مناسب سیستم ‌های تلفن، نرم‌ افزار و سخت‌ افزار نیاز به تخصص و آموزش‌ های تخصصی دارد.

با تکنولوژی مرکز تلفن ابری، سخت ‌افزار مورد نیاز برای ارتباطات تجاری توسط ارائه ‌دهنده این سرویس تأمین و از راه دور کنترل و پشتیبانی می‌ شود. تنها تجهیزاتی که مشترک باید فراهم کند، آی‌پی فون است که در صورت عدم فراهم ‌سازی می ‌توانند از سافت فون و یا پنل تحت وب استفاده نمایند.

همچنین به سه صورت قابل استفاده میباشد :

برروی گوشی تلفن همراه

برروی لب تاپ

تلفن های آی پی

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تلفن های آی پی فون میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

انواع تلفن گرند استریم کارمندی به همراه مشخصات فنی

تجهیزات لازم و نحوه راه اندازی مرکز تلفن ابری

در سیستم مرکز تلفن ابری، یک سرور در محل اصلی مشترک نصب می گردد و سیستم مرکز تماس تل با ما بر روی آن اجرا شده و هر یک از اپراتورها از طریق ای پی که در اختیارشان قرار می گیرد می توانند با کال سنتر ارتباط برقرار نموده و بر اساس سناریویی که برای آن تعریف شده به مکالمه بپردازند. در این حالت می توان به جای سرور محلی، از سرور مجازی یا VPS استفاده نمود تا دسترسی راحت تر صورت پذیرد و هزینه راه اندازی ابتدایی نیز کاهش یابد.

همچنین به جای استفاده از خطوط تلفن آنالوگ یا E1، میتوان از خطوط تلفن اینترنتی که در اول صفحه به آن اشاره کردیم بهره برد تا وابستگی سخت افزاری شما به صفر برسد و از ویژگی های قابل قبول خطوط تلفن اینترنتی بهره مند شوید. در صورتی که به صورت ابری از سیستم فوق در هر یک از دفاتر استانی استفاده نمایید، این امکان را خواهید داشت تا به ازای هر یک از دفاتر، سناریوی دلخواه خود را پیاده سازی و اجرا نمایید، به گونه ای که اگر فردی با شماره دفتر زاهدان تماس گرفت، فایل صوتی و اجرای دستورات متفاوت با دفتر تهران شما باشد.

قابلیت تغییر سناریو

در صورت رشد کسب ‌و کار واضح است که باید مرکز تلفن سازمان نیز رشد کند، لازم است که تعداد داخلی، ظرفیت، سخت‌ افزار و نرم ‌افزار‌ها ارتقا یابند. ارائه ‌دهندگان مرکز تلفن ابری با تعریف رویکرد انعطاف ‌پذیر برای صدور قبض، که بر اساس تعداد کل خطوط تلفن و ویژگی‌ های مورد استفاده در هر ماه به سازمان ‌ها اجازه می ‌دهد که همان‌ قدر که از سرویس استفاده می‌کنند، هزینه بپردازند و به راحتی در کوتاه‌ترین زمان امکان افزایش ظرفیت پاسخ ‌گویی سازمان ‌ها را فراهم می‌آورند.َ

سرعت

در مرکز تلفن ابری به دلیل نبود زیر ساخت های سخت افزاری عملیات اجرایی برای شما سریع تر خواهد بود و هیچ مشکلی برای راه اندازی در محیط کسب و کار شما وجود نخواهد داشت.پ

همیشه به روز باشید:

بدون نیاز به بروزرسانی های مداوم سیستم، همیشه به جدیدترین و آخرین بروزرسانی های نرم افزار دسترسی خواهید داشت.

افزایش بهره وری با شماره تلفن ابری:

مرکز تلفن ابری برای شما فرایند نظارت و مدیریت پیشرفته تماس را ارائه می دهد. نمایندگان شما می توانند با استفاده از داشبورد یکپارچه با این فناوری کار کنند و بهره وری مجموعه شما را افزایش دهند.

کاهش هزینه ها:

از آنجا که هر دو سخت افزار و نرم افزار در سیستم ابری وجود دارند، هزینه های نگهداری مداوم مرکز تلفن ابری بطور قابل توجهی کاهش می یابد

مرکز تلفن ابری و مزیت های آن که با دانستن آنها به تلفن ابری نیازمند می شوید

نظرات بسته شده اند