نقش تلفن اینترنتی در کسب وکارها

شاید کمتر کسی باشد که نام تلفن اینترنتی را شنیده است. این تلفن یک تغییر بزرگ در عرصه ی نوین ارتباطی است که به قدری پیشرفته است که نیازهای کاربران خود را برطرف می کند. در این مقاله قصد داریم در مورد نقش تلفن اینترنتی در کسب و کارها را بررسی کنیم.

نقش تلفن اینترنتی در کسب و کار

آشنایی با تلفن اینترنتی

تلفن اینترنتی یک شماره ی ثابت است که برای ایجاد ارتباط باید به اینترنت متصل باشید. این تلفن هیچ نیازی به اتصالات فیزیکی و سیم کشی های مسی که مخابرات از آنها استفاده می کند ندارد. سیستم تلفن اینترنتی جایگزینی مناسب و به صرفه برای تلفن های آنالوگ سنتی که تنها با سیم های مخابراتی قابل استفاده است.

آشنایی با تلفن اینترنتی

چرا در کسب وکارها به تلفن اینترنتی نیاز داریم؟

همه ی ما می دانیم برای برقراری یک ارتباط سازنده و آسان با مشتری در بخش فروش یا خدمات پس از فروش مهمترین مسئله به خصوص در کسب و کارهای اینترنتی جلب اعتماد مشتریان است. جلب اعتماد باعث افزایش مشتریان، افزایش فروش و داشتن مشتریان همیشگی و بالا رفتن راندمان کسب وکار مورد نظر می شود.

ویژگی های تلفن اینترنتی

تل با ما یکی از اولین ارائه دهندگان سرویس تلفن اینترنتی، دارای خدمات و امکانات فراوانی است که هر کدام بر پیشرفت کسب وکار شما تاثیر بسیاری دارد.

کاهش هزینه مکالمات

یکی از مهمترین ویژگی هایی که استفاده از تلفن اینترنتی دارد این است که هزینه های تماس و تجهیزات شما کاهش می یابد. در واقع این همان هدفی است که بسیاری از کسب وکارها به دنبال آن هستند.

فعالسازی آسان و سریع

از دیگر ویژگی این تلفن های قدرتمند اینترنتی این است که به سادگی فعال شده و قابل استفاده می باشد. شاید تصور کنید که این تلفن پیشرفته نیازمند تجهیزات و دستگاه های بزرگ و گران قیمت است، اگرچه این سیستم ها به نرم افزار تلفن اینترنتی نیازمند هستند اما به دلیل اینکه بر پایه ی ip طراحی شده اند، نیاز به سخت افزار ندارند.

نداشتن محدودیت جغرافیایی

تلفن اینترنتی هیچ گونه محدودیتی از نظر جا و مکان ندارد. یعنی در آن واحد افراد می توانند تا آن سوی دیگر جهان را دیده و با آنها ارتباط برقرار کنند. تلفن اینترنتی محدودیت های مرزی و جغرافیایی را پشت سر گذاشته و یک قدم رو به جلو در دنیای ارتباطات برداشته است.

کیفیت صوت

یکی از مشکلاتی که مشترکین و کاربران تلفن های سنتی با آن مواجه هستند، کیفیت پایین صوت است. این تلفن های قدیمی در صورت افزایش طول مسیر، نویز را افزایش می دهند و کیفیت صدا به مراتب پایین تر می رود. اما افرادی که تلفن اینترنتی را می شناسند، از کیفیت مکالمات برروی این تلفن ها رضایت کامل دارند.

امکانات تلفن اینترنتی

امکانات تلفن اینترنتیامکانات تلفن اینترنتی

حال که متوجه شدیم که خط تلفن اینترنتی چه ویژگی ها و مزایایی دارد، باید با امکانات آن نیز آشنایی داشته باشیم. این خطوط دارای مالکیت دائم برای خریدار است و از سامانه تلفن گویا نیز برخوردار می باشد.

این تلفن دارای صندوق های صوتی و ارسال و دریافت فکس به صورت فایل های دیجیتالی است. تلفن پیشرفته ی اینترنتی انتخاب بسیار مناسبی برای هلدینگ های بزرگ و ادارات و سازمان ها می باشد.

تلفن اینترنتی، راهکاری مناسب برای کسب وکارها

راه اندازی تلفن اینترنتی، بسیاری از مشکلات تلفن سنتی و قدیمی را نخواهد داشت. دیگر نیاز نیست بخشی از محل کار خود را به تجهیزات و سرورهای مخابراتی اختصاص دهید. تنها ابزاری که لازم دارید اینترنت پرسرعت، تلفن همراه یا کامپیوترو تبلت و هدست است.

در صورتی که قصد خرید و راه اندازی ویپ و تلفن اینترنتی را در مجموعه کسب و کار خود و یا نیاز به راهنمایی و مشاوره در مورد سرویس های تلفن اینترنتی را دارید، تل با ما از صفر تا صد در کنار شما خواهد بود.

 

خرید تلفن اینترنتی تل با ما

۰۲۱۹۱۰۹۷۰۷۵

ارسال دیدگاه