نکات قابل توجه هنگام سفارش مرکز تلفن ابری

نکات قابل توجه هنگام سفارش مرکز تلفن ابری

نکات قابل توجه هنگام سفارش مرکز تلفن ابری

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نکات مهمی که باید برای سفارش مرکز تلفن ابری به آن توجه داشته باشیم توضیحاتی را شرح دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

نکات قابل توجه هنگام سفارش مرکز تلفن ابری

نکات قابل توجه هنگام سفارش مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن ابری یا Hosted PBX یک سرویس ارائه دهنده مدیریت تماس میباشد که کاربران در بستر اینترنت میتوانند با این سیستم ارتباط برقرار کنند. خطوط ثابت خود را داشته باشند و با آن تماس بگیرند یا به تماس های خود پاسخ دهند. همچنین میتوان بر روی آن امکانات سازمانی نظیر : منشی تلفنی گویا، ساعات اداری، گزارشات تماس ها و… را قرار داد. اگر برای مجموعه خود نیازمتد مرکز تلفن ابری هستید میتوانید به وبسایت های سرویس دهنده مرکز تلفن ابری مانند تل با ما یا … مراجعه کنید. شما با انتخاب شماره تلفن خود، تعداد تماس های همزمان، منشی تلفنی گویا، ساعات اداری و … در طی چند ساعت سرویس خود را با مالکیت همیشگی خط تلفن دریافت نمایید. همچنین برای استفاده از این سرویس ها شما نیازمند سخت افزارهای خاصی ندارید. تنها با داشتن یک گوشی همراه یا کامپیوتر میتوانید از آن استفاده کنید.

سرویس های ابری در طی چند سال اخیر

در سال های اخیر سرویس هایی همچون اتوماسیون اداری، نرم افزار سی آر ام یا مدیریت مشتری، فایل سرور، نرم افزار های حضور و غیاب و حتی خط تلفن ثابت و مرکز تلفن ها نیز به سمت سرویس های ابری میروند. در این چند سال اخیر بسیاری از کسب و کارها، سازمان ها از مرکز تلفن ابری استفاده میکنند. سرویس های ابری همان ویژگی هایی که سرویس های درون سازمان انجام میدادند را ارائه میدهند. با این فرق که به جای قرار دادن سرور در محل دفتر یا استفاده از سخت افزارها شما میتوانید سرور خود را در دفتری دیگر قرار دهید و در بستر اینترنت و به صورت آنلاین امور خود را انجام دهید .

نکات مهم هنگام تهیه مرکز تلفن ابری

  •  حتما از شرکت ها قابل اعتماد سفارش خرید مرکز تلفن ابری را بدهید :

در صورتی که به شرکت های قابل اعتماد برای خرید مرکز تلفن ابری مراجعه کنید مدیران از نرم افزار های ارائه دهندگانی که با آنها آشنا هستند استفاده میکنند. در زمینه مرکز تلفن ابری و مراکز تماس، برخی از بزرگترین نام های تجاری در حال آماده سازی، برای راه اندازی خدمات مختلف هستند.

  •  بالا بردن امنیت در استفاده از مراکز تلفن ابری :

یکی از مزیت های مهم استفاده از مرکز تلفن ابری موضوع بالا رفتن امنیت میباشد. که در این صورت مشتریان شما میتوانند تماس امن داشته باشند. شما مسئول امنیت حریم خصوصی داده های شخصی خود و مشتریان خود می باشید. وقتی از ارائه دهنده ابری شخص دیگری استفاده می کنید، لازم نیست نگران هزینه های افزایش امنیت باشید. شما می توانید بلافاصله از به روز رسانی استفاده کنید.

  •  شما میتوانید کارایی مراکز تماس را بهبود ببخشید :

یک فرصت واقعی برای شما وجود دارد تا با سفارش مرکز تلفن ابری کارایی تیم خود را افزایش دهید، این بستگی به نوع کار تیمی شما دارد. یعنی با گسترش سیستم های ابری، مراکز تماس قابلیت انجام وظایف خود را دارا می باشند و این بدان معناست که شما باید استراتژی های منحصر به فردی برای تیم خود ارائه دهید. در نهایت، اگر بتوانید کارایی و بهره وری را افزایش دهید، سفارش خرید مرکز تلفن ابری ارزشش را دارد.

  • داشتن یک تیم همه کاره در مرکز تلفن ابری ضروری است :

از آنجا که شما در واقع میزبان ابزارها و نرم افزارهای انجام کار نیستید، می توانید تیم خود را در هر مکانی مستقر کنید. این حتی در هنگام بلایا یا حوادث میدانی پیش بینی نشده، عالی است. چرا؟ زیرا می توانید تیمی از راه دور داشته باشید که همچنان از طریق همان سیستم ها کار می کنند، حتی اگر تیم میدانی شما به دلیل مشکلاتی مانند قطع برق دسترسی به اینترنت نداشته باشد.

  • مجموعه استعداد ها بزرگتر می شود :

آموزش اعضای جدید برای کار هزینه های زیادی در بر دارد همچنین پیدا کردم شخصی قابل اعتماد بسیار دشوار میباشد. اما در زمانی که شما از سیستم هایی مبتنی بر ابر استفاده می کنید. می توانید از افراد با استعداد گسترده تر استفاده کنید.

نتیجه گیری :

همانطور که اشاره شد امروزه سازمان ها و مجموعه های بسیاری از سرویس های ابری استفاده میکنند. شما نیز با سفارش مرکز تلفن ابری تل با ما با مجموعه ما میتوانید از مهارت های مفیدی برای کسب و کار خود استفاده کنید.

مقالات مرتبط :

مزیت ها و معایب خرید شماره تلفن ابری

نظرات بسته شده اند