انواع تماس تلفنی به صورت اینترنتی

انواع تماس تلفنی به صورت اینترنتی

انواع تماس تلفنی به صورت اینترنتی

در این مقاله قصد داریم شیوه های برقراری تماس از طریق اینترنت را برای شما نام ببریم در ادامه با ما همراه باشید.

انواع تماس تلفنی به صورت اینترنتی

انواع تماس تلفنی به صورت اینترنتی

روش های مختلفی برای تماس گرفتن به صورت اینترنتی وجود دارد. اما باید ابتدا مشخص کنید برای چه منظوری تماس برقرار میکنید. برای کسب و کار خود؟ برای گفتگو های شخصی و روزانه؟ در وبسایت خود دنبال تماس اینترنتی هستید؟

اگر به دنبال راهی هستید که با دوستان و آشنایان خود تماس داشته باشید در سراسر جهان بهترین روش استفاده از پیامرسان هایی مثل تلگرام و واتساپ و … میباشد.

اما اگر به دنبال تلفن اینترنتی برای کسب و کار خود هستید باید دنبال راهی دیگر بود که بهترین روش استفاده از شماره تلفن های اینترنتی و مرکز تلفن ویپ میباشد که در ادامه توضیحات را شرح میدهیم..

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به وجود امدن سیستم های جدید، راه های ارتباطی برای برقراری تماس ها به صورت تصویری و صوتی با استفاده از اینترنت بیشتر شده است و حتی تلفن ثابت محل زندگی و یا کسب و کار خود را نیز میتوان به صورت اینترنتی داشته باشید . در ادامه راه های برقرار شدن تماس به طریق اینترنت را به صورت تک به تک معرفی خواهیم کرد.

روش های برقراری تماس های صوتی و تصویری :

  • روش اول استفاده از تلفن های اختصاصی ویپ میباشد. تلفن اینترنتی ویپ به شما این امکان را میدهدتا در هر مکانی به راحتی بتوانید تماس های خود را در بستر اینترنت برقرار کنید . برای تماس گرفتن نیازی به اینترنت ندارید و فقط این سرویس ها برای انتقال اطلاعات استفاده می نماید در شبکه میباشد. و برای تماس خارج از شبکه و با دور شدن از فاصله محل نصب تلفن و در بستر اینترنت شما به اینترنت نیاز خواهید داشت. و برای استفاده از این سیستم شما به تلفن های دیجیتال یا آی پی فون نیاز دارید.

پاسخ به تمام سوالات در رابطه با راه اندازی تلفن اینترنتی ویپ

به سه روش شما میتوانید از سیستم های ویپ تماس های خود را برقرار کنید :

  1. برقراری تماس با استفاده از ATA میباشد که مبدل برای تبدل تلفن های آنالوگ به دیجیتال میباشد ATA مخفف Analog Telephone Adaptor میباشد. برای استفاده از این سیستم کافی است ابتدا دستگاه ATA را به کامپیوتر یا هر منبع ارتباط اینترنتی دیگر وصل نموده و سپس این ابزار را به هند ست استاندارد تلفن های آنالوگ متصل نماییم.
  2. استفاده از تلفن های آی پی میباشد. قابلیت تماس و انتقال صدا و تصویر را بر بستر شبکه ی IP همچون اینترنت، برای کاربران فراهم می سازند.
  3. استفاده از نرم افزار های برقراری تماس اینترنتی مثل زویپر میباشد.

روش های تماس اینترنتی

  • روش دوم تماس اینترنتی با تلفن های ویپ آتا ، آی پی ، تلفن اینترنتی میباشد. در تماس آتا با استفاده از تلفن آدابتور تماس برقرار میشود، که برای اینکار باید آتا به منبع ارتباط اینترنتی تان وصل شود و وصل نمودن آن ها به تلفن آنالوگ میباشد .
    آی پی این نوع تلفن در ویپ وجود دارند و برقراری ارتباطات را با پشتیبانی از پروتکل سیپ امکان پذیر میکند .
    در تلفن های اینترنتی دیگر احتیاج به مکان و سخت افزار و تجهیزات مورد نظر نمیباشد . زیرا تماس ها بربستر اینترنت شکل میگیرند .
  • سومین روش استفاده از تلفن مجازی میباشد که جایگزین تلفن اینترنتی میشود.
  • چهارمین روش تماس به صورت اینترنتی و رایگان با استفاده از نرم افزار ها و پیام رسان ها : با استفاده از پیام رسان هایی مثل واتساپ، اینستاگرام و … شما میتوانید به راحتی و بدون هیچ هزینه ای با مخاطبین خود تماس بگیرید .
  •  روش پنجم استفاده تلفن مجازی رایگان : در این روش تماس ها به صورت رایگان انجام می شود و به نوعی در کم کردن هزینه ها به شما کمک کرده .

با توجه به وجود سایت های مختلف تماس به روش اینترنتی و به صورت رایگان انجام میگیرد تماس ها و ارتباطات به راحتی شکل میگیرد . که این تماس ها میتواند داخلی باشد یا بین المللی

نظرات بسته شده اند