مرکز تلفن ابری چیست و برای ما چه کاربردی دارد

شماره تلفن اینترنتی

مرکز تلفن ابری چیست و برای ما چه کاربردی دارد

شماره تلفن اینترنتی

کال سنتر یا مرکز تلفن ابری

اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و بین مرکز تماس ابری و استقرار ثابت نمیدانید کدام را انتخاب کنید بهتر است بدانید طبق تحقیقات IDC، تقریبا نیمی از مراکز تماس جهانی از راه حل های ابری استفاده می کنند. یک سوم سازمان های باقی مانده ای که توسط محققان بررسی شدند، مشغول انتقال از راه حل های ثابت به راه حل های ابری هستند.

از جمله مزیت های مرکز تلفن ابری میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

با استفاده از مرکز تلفن ابری یا کلود شما هزینه های مازاد بر نصب، تعمیر و نگهداری سیستم‌های تلفن سنتی نخواهید داشت،

پشتیبانی و نگهداری مرکز تلفن مبتنی بر ابر و تمامی کارها جهت امکان‌سنجی، نصب و راه‌اندازی به عهده‌ی متخصصین ارائه‌دهنده این سرویس است که شما با خرید از تل با ما تمامی امکانات را خواهید داشت در نتیجه هزینه ها از قبل مشخص شده و برای شرکت و سازمان هزینه‌ی غیرقابل‌پیش‌بینی پیش نخواهد آمد.

پایداری ۲۴/۷/۳۶۵

۸۶ درصد از شرکت‌ها و سازمان‌ها اذعان داشتند که حاضرند پول بیشتری برای تجهیز کردن مرکز تلفن خود بپردازند ام قطعی نداشته باشند و چیزی که واضح است این است مرکز تلفن یک سازمان و یا شرکت، مهم‌ترین کانال ارتباط با مشتریان است و در عدم دسترسی و قطعی می‌تواند روی حس اعتماد مشترک به کسب‌وکار تأثیر مستقیم داشته باشد. مرکز تلفن مبتنی بر ابر با تضمین پایداری مرکز تلفن تا ۹۹٫۹% موجب رضایت مشترکین با پشتیبانی بدون وقفه می‌شود

یکپارچگی

سرویس تلفن ثابت مبتنی بر ابر، موانع جغرافیایی در جهت همکاری بیشتر، آموزش کاربردی‌تر، مدیریت و نظارت بر روی شعب را از بین می‌برد. این ویژگی می‌تواند مرکز تماس یک کسب‌وکار را در چندین مکان جغرافیایی به هم متصل کند و موجب همکاری و مدیریت کارآمدتر شود. کسب‌وکارهای بزرگ که داری شعب متعدد هستند می توانند با کاهش سفرها و ماموریت‌های کاری در هزینه هایشان صرفه‌جویی کنند، کسب‌وکارهای کوچک و رو به رشد نیز می‌توانند با حداقل هزینه در دیگر شهرها و استان‌ها در جهت ارائه خدمات حضورداشته باشند. ۷۰% از سازمان‌هایی که توسط IDC مورد بررسی قرار گرفته‌اند، “یکپارچگی” را به عنوان برترین مزیت مرکز تلفن مبتنی بر ابر معرفی کرده‌اند.

عدم نیاز به تجهیزات

شما نیازی به تجهیزات گران قیمت ، سخت افزار و نرم افزار یا سیم کشی و نیروی انسانی حضوری در سازمان نخواهید داشت

با تکنولوژی مرکز تلفن مبتنی بر ابر، سخت‌افزار موردنیاز برای ارتباطات تجاری توسط ارائه‌دهنده این سرویس تأمین و از راه دور کنترل و پشتیبانی می‌شود. تنها تجهیزاتی که مشترک باید فراهم کند، آی‌پی فون است که در صورت عدم فراهم‌سازی می‌توانند از سافت فون و یا پنل تحت وب استفاده نمایند.

مقیاس‌پذیری

در صورت رشد کسب‌وکار واضح است که باید مرکز تلفن سازمان نیز رشد کند، لازم است که تعداد داخلی، ظرفیت، سخت‌افزار و نرم‌افزار‌ها ارتقا یابند. ارائه‌دهندگان مرکز تلفن بر بستر ابر با تعریف رویکرد انعطاف‌پذیر برای صدور قبض، که بر اساس تعداد کل خطوط تلفن و ویژگی‌های مورد استفاده در هر ماه به سازمان‌ها اجازه می‌دهد که همان‌قدر که از سرویس استفاده می‌کنند، هزینه بپردازند و به راحتی در کوتاه‌ترین زمان امکان افزایش ظرفیت پاسخ‌گویی سازمان‌ها را فراهم می‌آورند.

امکان راه اندازی در کمتر از دو روز کاری

امکان جابجایی جغرافیایی

مراکز تلفن ابری چگونه سرویس دهی خود را انجام می دهند؟

سرورها برای سرویس دهی در مکان دیگری قرار می گیرند و سیستم ها از داخل شرکت به این سرور ها متصل می شوند و خدمات را از آنها در بستر زیر ساخت های مختلف شبکه دریافت می کنند، به همین خاطر به مکانی که سرویس دهنده ها و تجهیزات در آنجا مستقر هستند مرکز تلفن ابری گفته می شود.

سیستم مرکز تلفن در کجا قرار می گیرد؟

سیستم مرکز تلفن ابری درون یک دیتا سنتر در مکانی خارج از سازمان قرار می گیرد، به گونه ای که تمامی تلفن ها و شعبه های سازمان شما به آن متصل می شوند.

امکانات مرکز تلفن ابری چیست ؟

داخلی نامحدود شما میتوانید از یک داخلی تا ۵۰۰۰ داخلی داشته باشید

صف انتظار شما میتوانید با قرار دادن صف انتظار و اعلام تعداد نفرات باقی مانده از ازدست رفتن تماس ها جلوگیری کنید

منشی گویا با قرار دادن منشی گویا میتوانید به معرفی کردن بخش های مختلف سازمان و داخلی مربوط به آن کمک کنید تا شخص به راحتی با بخشی که کار دارد تماس بگیرد

ضبط مکالمه شما میتوانید با ضبط کردن تماس ها بین مشتریان و اپراتور ها در زمانی که لازم باشد آن ها را گوش کنید .

ساعت اداری شما با مشخص کردن ساعت های مختلف در روز های مختلف ساعت اداری تنظیم کنید که در ساعات اداری چه اتفاقاتی بیوفتد و در ساعات غیر اداری چه اتفاقاتی مثلا در ساعات غیر اداری ویسی پخش گردد که ساعت اداری به اتمام رسیده است شما میتوانید پیغام خود را برای ما قرار دهید و در نهایت با چک کرد پیغامگیر صوتی پیغام های خود را چک کنید .

 

نظرات بسته شده اند