مزایای خط تلفن اینترنتی ویپ

ویپ

مزایای خط تلفن اینترنتی ویپ چیست ؟

ویپ

ویپ (Woip) چیست ؟

کلمه ویپ مخفف voice over protocol میباشد که تکنولوژی است تا امکان ارسال و دریافت صدا در بستر شبکه‌ ای مانند اینترنت را فراهم می کند.

وجه تمایز خط تلفن اینترنتی یا ویپ با تلفن های مخابراتی چیست ؟

صدای ما در واقع سیگنال های آنالوگ هستند که باید توسط مبدلی در سیستم مرکز تلفن ابری به سیگنال های دیجیتال تبدیل شوند و سیگنال های دیجیتال از احاظ تبدیل شدن به هر فرمتی و فشرده سازی و … بسیار ساده تر میباشند .

با توجه به سادگی سیگنال های دیجیتال در بستر شبکه ما در مرکز تماس های ویپ از امنیت بالاتری نسبت به مرکز تماس های سنتی برخوردار خواهیم بود.

خط تلفن های ویپ به صورت ابری ارائه میشوند و در کمترین زمان میتوانید این خطوط را خریداری کنید .

خطوط ویپ با مرکز تلفن ابری نیازی به کابل کشی ندارند و این وجه تمایز اصلی این خطوط نسبت به تلفن های مخابراتی میباشد و امکان جابجایی راحت را برای شما فراهم می آورد .

شما با داشتن ویپ دیگر مشکل ترافیکی خط نخواهید داشت و یا ممکن است .

یکی از امکاناتی که خطوط اینترنتی دارند قابلیت ارسال و دریافت فکس در بستر شبکه ویپ میباشد و شما میتوانید بدون استفاده از دستگاه فکس از بستر نرم افزاری فایل مورد نظر خود را در هر نقطه ای که میخواهیم استفاده کنیم .

در مسافت های طولانی میتوانید با قیمت مناسب تر از این سرویس ها استفاده کنید.

امکان جا بجایی جغرافیایی را برای شما فراهم میاورد در مواردی که ممکن است دفتر کار خود را جابجا کنید میتوانید به راحتی شماره خود را هم داشته باشید .

میتوانید تماس های همزمان داشته باشید بدون اینکه خط شما اشغال باشد .

امکان برقراری کنفرانس تلفنی نیز برقرار خواهد بود .

شما به راحتی میتوانید از خطوط ویپ استفاده کنید حتی بر روی گوشی همراهتان یا PC

مرکز تماس هایی که با فناوری ویپ راه اندازی شده اند به مراتب از امنیت بالاتری نسبت به مراکز سنتی برخوردار هستند؛ زیرا در سیستم تلفنی voip قبل از برقراری تماس فرایند احراز هویت انجام می شود، که در بیشتر مواقع فرد تماس گیرنده نیز متوجه آن نمی شود، اما در سیستم‌های آنالوگ این فرآیند در نظر گرفته نشده است.

در مرکز تلفن اینترنتی ویپ شما میتوانید از ۱ داخلی تا تعداد نامحدود داخلی تعریف کنید و تنها با داشتن یک شماره تلفن اپراتور های مختلفی داشته باشید و با افزایش تعداد داخلی ها این امکان به وجود می‌آید که با اضافه کردن گیت وی ها (پل ارتباطی بین شبکه مخابرات تلفن شهری و شبکه تلفنی مبتنی بر IP می باشد.)  در شبکه، تعداد خط تلفن ها را نیز افزایش دهیم در صورتی که در سیستم های آنالوگ از ابتدا باید ظرفیت شبکه را مشخص کرد و قابل تغییر یا افزایش نخواهد بود .

امکان مانیتورینگ زنده خواهید داشت که بتوانید اتفاقات آنلاین سرور را مشاهده کنید و …

 

نظرات بسته شده اند