مزیت تلفن ویپ نسبت به تلفن ثابت مخابرات

مزیت تلفن ویپ نسبت به تلفن ثابت مخابرات

مزیت تلفن ویپ نسبت به تلفن ثابت مخابرات چیست ؟

مزیت تلفن ویپ نسبت به تلفن ثابت مخابرات

مزیت تلفن ویپ نسبت به تلفن ثابت مخابرات

در این مقاله قصد داریم در رابطه با اینکه چرا باید سیستم تلفن اینترنتی را جایگزین تلفن های مخابراتی کرد بپردازیم ابتدا در این مقاله به شما در مورد خط تلفن های اینترنتی توضیحات کامل میدهیم و سپس از مزیت های استفاده از خطوط اینترنتی نسبت به سیستم تلفن های مخابراتی توضیح میدهیم تا اگر قصد خرید خط تلفن برای مجموعه کاری خود دارید بتوانید بهتر انتخابتان را انجام دهید .

خیلی از دوستان و حتی شما ممکن است فکر کنید خط تلفن های ویپ خطوط دیگریست اما باید دقت داشته باشید که ویپ یک تکنولوژی بسیار گسترده با قابلیت زیاد است .

ویپ در واقع سیستم تلفنی است که به صورت اینترنتی تماس ها برقرار میشود و درواقع در بستر اینترنت میباشد برای سهولت تماس های تلفنی شما که با قابلیت های فراوان میباشد تماس های آنالوگ شما به تماس های دیجیتالی تبدیل میشود پس به سرویس های انتقال صدا و تصویر از طریق اینترنت ویپ می گویند .
با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سیستم تلفنی ویپ و عملکرد بالا این سیستم و همچنین داشتن مزایای فراوان که باعث سهولت در کارها شده امروزه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است .

مزیت تلفن ویپ :

  • از مزایای ویپ میتوان به کم هزینه بودن آن اشاره کرد .

ویپ در مقایسه با خط تلفن ثابت بسیار کم هزینه است و فقط شما هزینه اینترنت را پرداخت میکنید . اما در خطوط ثابت هزینه های تلفن راه دور و بین المللی بسیار بالاست هزینه راه اندازی تلفن ثابت و زمانی که بخواهید جا به جایی در محل کار داشته باشید دوباره برای راه اندازی خط تلفن ثابت باید هزینه کنید . ویپ تمام هزینه های اضافه را حذف کرده و حتی در تماس با گیرنده ای که با فاصله ی زیاد از شما قرار دارد نیز اینترنت کمی مصرف میکند . و حتی برای اتصال نیز با هر دستگاهی نظیر تبلت ، گوشی های موبایل ویا سیستم های محل کار به آن متصل شده و تماس خود را برقرار کنید .

  • امکان جابجایی جغرافیایی دارد .

شما حتی زمانی که از دفتر و محل کار خود دور باشید و حتی هنگامی که در مسافرت هستید و باید یک تماس کاریی با شماره شرکت داشته باشید میتوانید با دستگاه دیگری که همان لحظه به آن دسترسی دارید به راحتی سیستم ویپ متصل شده و تماس خود را برقرار کنید .

  •  نیازی به کابل کشی ندارد .

امکانات سیستم تلفنی ویپ :

  1. رونویسی پست صوتی
  2. پست صوتی
  3. تماس کنفرانسی
  4. ارسال فکس بر روی شبکه بدون نیاز به دستگاه فکس
  5. ارسال پیام صوتی به ایمیل
  6. امنیت بالا و کیفیت تماس و صدا ویپ و….انجام دهند .
  7. کیفیت صدا در سیستم ویپ
  8. منتقل شدن صدا در زمان کوتاه
  9. به سرعت وصل شدن آن به تماس گیرنده

دلیل جایگزین کردن مرکز تماس ویپ به جای سیستم تلفن مخابرات

سیستم تلفن ویپ از امنیت بالایی برخوردار است و از خطرات لو رفتن اطلاعات مهم شرکت جلوگیری میکند پس در استفاده کردن از آن جای نگرانی وجود ندارد و میتوان با خیال راحت از شبکه خود اطمینان حاصل کرد و به آن اعتماد کرد .
سرویس ویپ امکان ارسال و دریافت فکس بدون احتیاج به دستگاه فکس را به شما می دهد . این سرویس بدون مصرف کاغذ های مربوط به فکس و با کمک به منابع طبیعی این کار را انجام می دهد و در هنگام نیاز ذخیره کردن فکس ها میتوان آن ها را درفضاهایی نظیر هارد یا حافظه های جانبی نگه داشت .

تماس کنفرانسی که قابلیت دیگر این سیستم است برای شما این امکان فراهم میکند زمانی که باید با چند کارمند جلسه ای را بگذارید که در مکان های مختلف هستید با تماس کنفرانسی این جلسه را برگزار کنید . تماس های کنفرانسی از راه دور نیز برگزار میشود و تماس ها به صورت کاملا رایگان میباشد .
تنها مشکل سیستم ویپ این است که هنگام قطعی برق و قطعی اینترنت تماس گرفتن از راه ویپ امکان پذیر نمیباشد که با توجه به گوشی های تلفن همراه این مشکل نیز چندان کار شما را دشوار نمی سازد .
تلفن های خطوط ثابت در مشاغل به ما بسیار کمک کرده اند و شرکت سازنده سیستم ویپ تمام ویژگی های مثبت این تلفن ها را در ویپ قرار داده است و به علاوه ویژگی های مهم و فراوانی نیز در این سیستم ها بکار برده اند .

در استفاده از خطوط ویپ دیگر نگران جابجایی و انتقال دفتر خود نیستید و حتی اگر دفتر کار اجاره ای دارید میتوانید با منتقل شدن دفتر کارتان شماره تلفن خود را همراه داشته باشید خطوط اینترنتی مالکیت همیشگی دارند .

خطوط اینترنتی چیست :

خطوط اینترنتی درواقع همان خط تلفن های ثابت ۸ رقمی میباشند با مالکیت همیشگی و ۴ رقم اول خط تلفن مربوط به شرکت ارائه دهنده میباشد و ۴ رقم بعد قابل انتخاب میباشد که جهت خرید و استعلام خطوط میتوانید با شماره تماس شزکت تل با به شماره ۰۲۱۹۱۰۹۷۰۷۵ تماس گرفته و از همکاران بخش فروش بخواهید شماره مورد نظر شما را استعلام بگیرند و یا لیستی از شماره تلفن ها را خدمت شما ارسال کنند و همچنین باید توجه داشته باشید که تل با ما خط تلفن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد و اگر استارت آپ هستید میتوانید از تخفیف های ویژه تل با ما استفاده کنید .

نتیجه گیری:

سیستم تلفنی ویپ از قابلیت بالا و امکانات زیادی در مقایسه با سیستم های تلفن ثابت برخوردار است . مثل تعداد بالای داخلی و همچنین تعداد بالای تماس همزمان، ساعت اداری، منشی گویا، شنود مکالمه و …

هزینه شرکت ها را برای تماس بسیار کم کرده و کارها با ویپ بسیار آسان شده اند پس دیگر هیچ جای تردید برای استفاده از این سیستم نیست .

مقاله های مرتبط با این مقاله :

پاسخ به تمام سوالات در رابطه با راه اندازی تلفن اینترنتی ویپ

نظرات بسته شده اند