نقش مهم مرکز تلفن ها در موفقیت سازمان ها

منشی گویا

مرکز تلفن اینترنتی call center چیست و چه تاثیری بر موفقیت های شرکت ها دارد ؟

منشی گویا

مرکز تلفن ابری یا کال سنتر بعنوان یک ابزاری مهم برای اعمال قوانین مدیریتی در سازمان‌ها و موسساتی که بخش پاسخ گویی تلفنی گسترده و حرفه‌ای برای مشتریان خود دارند، امری لازم و ضروری است. پیاده سازی مرکز تماس جامع به همراه کیفیتی بالا یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی برای افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان یک شرکت و یا سازمان در پاسخ گویی به مشتریان می باشد.

علت اینکه از کال سنتر استفاده میشود و یا مرکز تلفن اینترنتی راه اندازیی میکنند چه چیزی میباشد ؟

شاید برای خود شما پیش آمده باشد زمانی که تماس میگیرید با شرکت ها یا موسسه ها به صورت حقیقی یا حقوقی به عنوان متقاضی اولین و مهم ترین دید شما نسبت به کیفیت خدمات رسانی آن شرکت پیدا میکنید کیفیت و نحوه و زمان پاسخگویی اپراتورها و کارشناسان آن موسسه و رسیدن شما به هدفی که سبب شده تا با آن شرکت تماس بگیرید نشات گرفته می شود.

مرکز تلفن ها برای ارسال و دریافت و انتقال حجم بسیاری از درخواست‌ها از طریق تلفن گویا یا IVR، پست الکترونیکی (Email)، نمابر (Fax) و… به کار گرفته می‌شوند و نیاز شما را به یک روش مقرون ‌به ‌صرفه به منظور مدیریتی با نفوذ و قوایی بیشتر و پایدار این کانال‌ها و مسیر هایی ارتباطی می باشد.

شما میتوانید با استفاده از این سرویس ها به شرکت یا دفتر کار خود حالت اداری داده و راحت ترین روش و استفاده از نیروی کمتر استفاده کنید و بجای اشغال بودن خط تماس های همزمان داشته باشید با کیفیت بالا و با داشتن تلفن گویا IVRو داشتن صف انتظار هوشمند و امکاناتی مثل پخش شدن موزیک انتظار، اعلام افراد حاضر در صف و … برای ارتباط با اولین اپراتور سازمان برای راهنمایی و خرید متصل شوند. پس با یک محاسبه تقریبی می‌توان گفت: راه اندازی مرکز تماس با کیفیت بالا، باعث افزایش رضایت مشتری در ابتدا از عملکرد و در نهایت از فعالیت و ارائه خدمات کاربردیتان خواهد شد.

نگاهی به مزیت های مرکز تلفن ابری :

  • امکان افزایش سرعت در امر پاسخ‌گویی به تماس‌های ورودی به مشتریان
  • امکان تماس های همزمان بدون اشغال شدن خط
  • قرار دادن صف انتظار و پخش موزیک و اطلاع رسانی به مشتریان از مدت زمان حدودی انتظار
  • امکان تقسیم بندی مشتریان بین اپراتور ها و کارشناسان
  • امکان گزارشگیری به صورت حرفه ای با بیش از ۷۰ نوع گزارشگیری به صورت نموداری و نوشتاری
  • امکان گزارشگیری آنلاین یا مانیتورینگ زنده برای تهیه گزارش آنلاین
  • امکان بیش از ۵۰۰۰ داخلی

 

نظرات بسته شده اند