شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس ابری

شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس ابری

شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس ابری

در این مقاله قصد داریم در رابطه با شرکت هایی که مرکز تماس ابری ارائه میدهند را به شما معرفی کنیم.

شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس ابری

شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس ابری

سوالی که بیشتر ذهن مردم را درگیر میکند این است که چه شرکت هایی خطوط اینترنتی را با مالکیت همیشگی به همراه مرکز تلفن ابری ارائه میدهند و بهترین شرکت های ارائه دهنده مرکز تلفن ابری کدام میباشد در این مقاله قصد داریم تعدادی از شرکت ها را معرفی کنیم

در طی سال های اخیر شرکت هایی که مرکز تماس ابری ارائه میدهند از محبوبیت بیشتری برخوردار شده اند.

شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس

ابتدا به بررسی خطوط اینترنتی میپردازیم که کدام یک از شزکت ها مناسب میباشند ؟

شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس ابری آسیاتک

شرکت آسیاتک دارای دو پیش شماره ۹۱۰۱ و ۹۱۳۰ میباشد که در تمامی استان ها موجود میباشد که کاربران با توجه به اینترنت خود که اگر اینترنت از شرکت آسیاتک داشته باشند میتوانند مرکز تماس ویپ را راه اندازی کنند و تماس های ورودی و خروجی را در بستر اینترنت و ویپ انجام دهند.

پیشگامان

شرکت پیشگامان با پیش شماره ۹۱۰۹ در اغلب استان های کشور خطوط خود را عرضه میکند که با داشتن اینترنت خود شرکت و نصب مرکز تماس شما میتوانید تماس های خود را در بستر اینترنت انجام دهید و قابلیت این شرکت ان است که شما میتوانید تماس های خود را با هزینه بسیار کمتر و کیفیت بالاتر داشته باشید و همچنین خدماتی نظیر تماس های همزمان تا سقف ۱۰۰ عدد داشته باشید.

رسپینا

شرکت رسپینا نیز مانند شرکت های آسیاتک و پیشگامان قابلیت تماس بر روی اینترنت را دارد و پیش شماره ایت شرکت نیز ۹۱۰۷ میباشد.

شاتل

شرکت شاتل با پیش شماره ۹۱۰۰ و با داشتن اینترنت پر سرعت شاتل خدمات تلفنی ویپ را ا راه سیپ ترانک ارائه میدهد از مزیت های این شماره تلفن ها میتوان به هزینه کم در زمان مکالمه اشاره کرد ولی از معایب شاتل نیز میتوان به این موضوع اشاره کرد که خطوط را به صورت حقیقی ارائه نمیدهد و تنها باید به صورت حقوقی خط تلفن خود را خریداری کرد.

صبانت

صبانت یا صباتل با پیش شماره ۹۱۰۲ یباشد و برای برقراری تماس های تلفنی ویپ شما باید حتما اینترنت خود را از شرکت صبا نت دریافت کرده باشید .

شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس

شخصی سازی تماس های شما بر اساس نیاز مشتریان و مهارت کارکنان

بیاید به این سوال پاسخ دهیم. چگونه مرکز تماس یک پلتفرم خرید آنلاین مانند ebay سوالات یک مشتری در مورد جزئیات کفش هایی خاص را مدیریت می کند؟ روش سنتی مراکز تماس، مبتنی بر توزیع خودکار تماس (ACD) است. یعنی هر تماس مشتری بدون در نظر گرفتن مجموعه مهارت های پشتیبان ها به یکی از نمایندگان در دسترس هدایت می شود. پلتفرم ارائه شده توسط شرکت های مرکز تماس ابری باید بتواند این مشکل را بر طرف کند.

با پیشرفت فناوری، کار پشتیبان های مراکز تماس تخصصی تر شده است. تماس ها را می توان بسته به مهارت های ذاتی نمایندگان طبقه بندی کرد تا به بهترین نحو به سوالات پاسخ داده شود. به این ویژگی مسیریابی گزینشی یا Skills-Based Routing می گویند.

وقتی مشتری در مورد یک زمینه خاص با شما تماس می گیرد، استراتژی مسیر یابی گزینشی اطمینان حاصل می کند که نماینده ای مناسب به این درخواست پاسخ دهد. در نتیجه، مشتری حس بهتری را تجربه می کند. این ویژگی برای ارائه دهندگان مرکز تماس ابری اساسی است.

هزینه های مازاد بعضی از شرکت های ارائه دهنده مرکز تماس ابری

یکی از ایرادات قابل توجه مراکز تماس سنتی صرف نظر از مقیاس شرکت هزینه های ثابت آن ها است. در کنار آن، هزینه آموزش کارکنان فنی و هزینه نگهداری تجهیزات را نیز باید در نظر گرفت. همه این ها، به علاوه عدم اطمینان در مورد اتفاقاتی که پیش بینی آن ها سخت است، مانند شیوع یک بیماری همه گیر می تواند باری اضافی بر دوش شرکت باشند. یک مرکز ارتباط ابری فاقد هرگونه هزینه سخت افزاری برای سرور، تعمیر و نگهداری و هزینه مربوط به پرسنل فنی است.

نرم افزار سافت فون (Softphone) مرکز تماس هزینه تجهیزات را به کمک یک WebRTC بومی کاهش می دهد. (WebRTC شامل گروهی از API ها است که ارتباط بخش‌ های مختلف یک اپلیکیشن یا ارتباطات تحت وب را تسهیل می کند). اینگونه دیگر نیاز به درگیر شدن با سخت افزار های گران قیمت نخواهد بود. نرم افزار سیموتل به عنوان یکی از در دسترس ترین نرم افزار های مرکز تماس، زمان آموزش کارکنان و هزینه های مربوط به این آموزش ها را به حداقل می رساند. همچنین شما پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت شبانه روز و یک مشاور پروژه اختصاصی دریافت می کنید.

گزارش و تحلیل آنی با پلتفرم ارائه شده توسط شرکت های مرکز تلفن ابری

بهبود فروش از طریق بازاریابی ورودی (inbound) و خروجی (outbound) از نگرانی های هر کسب و کار است. مشاغلی که نمی توانند مشتریان بالقوه را به مشتریان دائمی تبدیل کنند، در برابر رقبا محکوم به شکست هستند. یکی از راه ‌های مهم افزایش فروش درک خواسته ‌های مشتریان است.

درک نیاز مشتری به وسیله گزارش و تجزیه و تحلیل موثر داده ها به بهترین شکل حاصل می شود. مشتری های شما چه سوالاتی می پرسند؟ نمایندگان پشتیبانی شما چگونه درخواست ها را مدیریت می کنند؟ میزان رضایت مشتریان شما چقدر است؟ این موارد از معیار های یک گزارش موثر هستند. شرکت های مرکز تماس ابری باید بتوانند به شما این امکان را ارائه دهند.

گزارش و تحلیل آنی چه کمکی به شما خواهد کرد؟

به کمک یک نرم افزار مرکز تماس ابری، تصمیم‌ گیری بر مبنای داده ها برای کسب و کار شما آسان می شود. با استفاده از نرم افزار مناسب شما می توانید از ویژگی نظارت آنی بر فعالیت نمایندگان خود، بررسی سابقه تماس ها و گزارش‌ های گرافیکی برای به دست آوردن بینشی سریع در مورد عملکرد تیم خود استفاده کنید.

KPI و دیگر معیار های کیفیت نیز بلافاصله برای شما نمایش داده می شوند و تا زمانی که به آنها احتیاج داشته باشید نگهداری خواهند شد. همچنین می توانید کارایی تلفن گویا خود را بررسی کنید. به این ترتیب، می توانید چالش های احتمالی مانند نرخ ترک تماس مشتریان را شناسایی کنید و یا به بررسی دقیق مکالمه های مشتریان و نمایندگان خود بپردازید.

شرکت های مرکز تماس ابری باید به خشنودی شما و مشتری های شما اهمیت دهند. از آنجا که تجربه خوب مشتری و رضایتمندی کارمند از یکدیگر جدا نیستند، مراقبت از حسی که پشتیبان شما تجربه می کند حیاتی است. این امر اهمیت گزارش ها و تحلیل ها را به خوبی نشان می دهد.

امکان متصل کردن مشتریان به داخلی یا کانال های ارتباطی درست

این یکی از ویژگی‌ های ضروری مرکز تماس ابری است. هیچکس دوست ندارد که مجبور به پرسش مکرر سوال های خود به هنگام تماس با مراجع مختلف شود. مخصوصا وقتی که مشکلات او هنوز رفع نشده اند. این ها مواردی هستند که به هیچ وجه نباید بخشی از مرکز تماس شما باشند. چرا که مشتریان را دلسرد و آن ها را برای جستجوی گزینه های بهتر تشویق می کنند. یک شرکت مرکز تماس ابری که توانایی ارائه سیستم هدایت یکپارچه کانال های ارتباطاتی را دارد، به تجارت شما برای ارائه یک تجربه شخصی سازی شده و یکپارچه برتری می دهد. زیرا تمام کانال های تماس را به یک داشبورد هدایت می کند.

نرم افزار ارائه شده توسط تل با ما می تواند با اکثر CRM ها هماهنگ شود و تمام تعاملات مشتری ها را از پلتفرم های ارتباطی مختلف بر روی یک داشبورد جمع آوری کند.

ایجاد منشی تلفنی گویا یا IVR توط شرکت های مرکز تماس ابری جهت جلوگیری از اشتباه

ترافیک ایجاد شده بر روی سیستم های تلفن گویا قدیمی می توانند آزار دهنده باشند. چرا که تماس گیرنده ها مجبور به انتظار در صف نوبت هستند و تجربه خوشایندی ندارند. این نوع از تلفن های گویا اگر به شکل کاملی طراحی نشده باشند، انعطاف پذیر نخواهند بود. پس نمی توانند مسیر تماس مشتری مانند ثبت شماره تماس گیرنده جدید یا تشخیص مراجعه کننده را انجام دهند. همچنین قادر به در نظر گرفتن محتوای تماس‌ ها نیز نخواهند بود.

تلفن گویا تقویت شده با هوش مصنوعی مجهز به قابلیت های تشخیص گفتار به صورت خودکارAutomated Speech Recognition (ASR)، تبدیل گفتار به متن Speech to text (STT)، تبدیل متن به گفتار Text to Speech (TTS)، و ویژگی Dialogflow گوگل است. این گونه به شما کمک می شود تا تجربه لذت بخشی برای مشتریان خود به هنگام مکالمه ایجاد کنید. هنگام مطالعه ویژگی های شرکت های مرکز تماس ابری از امکانات تلفن گویای آن ها با خبر شوید.

تجزیه و تحلیل احساسات، تجربه کاربری را از طریق درک بهتر نیت تماس گیرنده و ارزیابی وضعیت عاطفی او افزایش می دهد. به کمک تلفن گویا با قابلیت مکالمه (conversational IVR)، مشتریان می توانند با استفاده از صدا و کلمات به جای استفاده از انگشتان خود با سیستم شما ارتباط برقرار کنند.

داشتن ویژگی API عمومی برای یکپارچگی سریع

هنگامی که اولویت های تجاری خود را برای یک مرکز تماس در نظر می گیرید، وقت بیشتری اختصاص دهید تا اطمینان حاصل کنید که پلتفرم ارائه شده توسط شرکت، توانایی ادغام شدن سریع و آسان با برنامه های دیگر مانند نرم افزار CRM، سیستم های پرداخت و نرم افزار های چت و … را داشته باشد.

یکپارچه‌ سازی، بهره ‌وری کسب و کار شما را افزایش می دهد. سبب کاهش وقت های تلف شده به دلیل انجام فرایند ها به صورت دستی می شود. همچنین به شما کمک می کند برای رشد شرکت خود در آینده مقیاس بندی مناسبی داشته باشید. انتخاب شرکت مرکز تلفن ابری دارای API عمومی ضروری است. این ویژگی، سرویس های تحت وب را برای هر رویدادی که در نرم‌ افزار اتفاق می‌ افتد، مانند تماس ها، کمپین ها، ضبط صدا، انتقال اطلاعات یا تهیه گزارش فراهم می کند.

ربات مکالمه تقویت شده با هوش مصنوعی یا Chatbot خدمتی نوین از مراکز تلفن اینترنتی

در دنیای امروز، برقراری ارتباط به وسیله نرم افزار های مخصوص چت، بهترین راه ارتباط مابین انسان ها است. بیش از ۵۶۰ میلیارد متن در ماه در سراسر جهان مبادله می‌شود. واتساپ روزانه بیش از ۶۵ میلیارد پیام را ثبت می کند. چت بات ها به ساده سازی تعاملات B2C کمک می کند. سبب بالا رفتن راندمان حل شدن مشکلات مشتریان، بهبود تجربه آن ها، و به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی می شوند. این یک ویژگی پیشرفته است و همه شرکت های مرکز تماس ابری قادر به ارائه چنین خدمتی نیستند.

۹۰ درصد کسب و کارها از حل شدن سریع تر شکایات به کمک ربات ها خبر می دهند. اطلاعات به دست آمده از Chatbot ها را می توان برای درک بهتر نیاز های مصرف کننده و بهبود خدمات تحلیل کرد.

چت بات ها به کمک هوش مصنوعی، می توانند مشتری‌ها را درک کرده، سوالات آنها را مطابقت دهند، و بهترین پاسخ را به آنها بدهند. به این وسیله کارآیی مشاغل را افزایش می دهند و به نمایندگان پشتیبانی اجازه می دهند تا بر روی مسائلی تمرکز کنند که نیاز به توجه بیشتری دارند.

امکان استفاده از شماره گیر قابل تنظیم

با کمک یک شماره گیر قابل تنظیم، می توانید کارآیی نمایندگی های خود را افزایش دهید. این شماره گیر مجهز به توانایی پیش بینی شماره تماس از لیست مخاطبین به طور خودکار است. این قابلیت از الگوریتم های آماری کمک می گیرد تا بر اساس در دسترس بودن نمایندگان پشتیبانی و مدت زمان هر تماس با مشتریان تماس برقرار کند. با استفاده از این ویژگی، شماره گیر می تواند طول تماس بعدی را با هوش مصنوعی پیش بینی کند.

ویژگی های دیگر شماره گیر قابل تنظیم که وجود آنها سبب برتری شرکت مرکز تماس ابری می شود

چندین تماس خروجی (outbound calls) برای هر پشتیبان قرار داده می شود. اینگونه تناوب تماس ها و نرخ برقراری ارتباط ثابت نگه داشته می شود. این به مراکز تماس کمک می کند تا زمان بیکاری پشتیبان را به طور قابل توجهی کاهش دهند.

الگوریتم پیش بینی کننده، از طریق لیست مخاطبین درصد مشتریانی را که به تماس ها پاسخ می دهند را بررسی می کند. سپس زمان مورد نیاز نمایندگان برای انجام تماس ها را تخمین می زند. این ویژگی متناسب با نیازهای مرکز تماس شما قابل تنظیم است. شرکت های مرکز تماس ابری که این ویژگی به شما ارائه می دهند، نسبت به رقبای خود برتری دارند.

بسته به نوع کمپین، می توان گزینه سفارشی ‌سازی را برای شما فراهم کرد. با هر شماره موجود در لیست از طریق نماینده فعال خود تماس بگیرید. ویژگی های اضافه شده را می توان در CRM به صورت یکپارچه پیاده سازی کرد تا نمایش دهنده تاریخچه تماس ها (Preview Dialer) در سیستم شما اجرا شود. به این ترتیب پشتیبان شما می تواند سابقه تماس ها مشاهده کند. با کمک ویژگی click-to-call، استرس شماره گیری دستی و امکان به وجود آمدن خطا در حین شماره گیری از بین می رود. به علاوه در مواردی که نیازی به پشتیبان کاملا ضروری نیست، شماره گیر تلفن گویا اجازه می دهد تا کمپین های اطلاع رسانی، تاییدیه ها و حتی کمپین های جمع آوری اطلاعات به خوبی اجرا شوند.

سخن پایانی

ویژگی های ذکر شده در بالا همان چیزی است که هر کسب و کاری هنگام انتخاب و خرید نرم افزار مرکز تلفن از شرکت های مرکز تماس ابری باید به آن ها دقت کند. یک شرکت مرکز تماس عالی می تواند چنین امکاناتی را برای کسب و کار شما فراهم کند. اگر هنوز درباره انتخاب نرم افزار مرکز تماس ابری اطمینان ندارید می توانید با متخصصین تماس بگیرید. ما در تل با ما اطمینان می دهیم تا بهترین خدمات به شما ارائه شوند.

جهت تماس با تل با ما شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۷۰۷۵ به صورت ۲۴ ساعته در تمامی ایامم سال پاسخگو شما خواهد بود.

و همچنین از طریق گفتگو آنلاین و یا از طریق دیدگاه میتوانید سوالات خود را مطرح کنید.

مقالات مرتبط با این موضوع:

شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی و مقایسه تعرفه ها

مدارک مورد نیاز برای ثبت خط تلفن اینترنتی پیشگامان

نظرات بسته شده اند